Toon posts:

sblive 5.1software op sblive 1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier iets leuks geflikt. k heb eerst de standaard shit van mijn kaart(1024) geinstalled, en vervolgens ff de cd van een vriend van me geleend(sblive 5.1 platinum). in dezelfde dir installen et voila, je hebt een hele reeks met software tot je beschikking. Maar waar het me eigenlijk om gaat is het volgende.

Nu heb ik dat minidisk proggie, spreekt de spdif op je kaart aan. K krijg muziek beneden op mijn Marrantz sr7000, vandaar. Deze is via een kabel van 15M coxiaal digitaal aangesloten. Als ik nou de Marrantz op source direct zet en ik hang een MD speler aan de optical out, scheidt de MD speler dan de nr's automatisch, net zoals je dat bij de live platinum doet, maar dan zit de MD direct op kaart :? :?

wie o wie :)

Verwijderd

zelf heb ik ook een sblive 5.1 aan een dd versterker.. Met daaraan ook een minidisc player. het is mij nog niet gelukt om automatisch de trackmarks te plaatsen.. kan dit automatisch. als je namelijk 4x 74 min op een md pleurt duurt het een beete lang om handmatig trackmarks in te vullen....
Mag ik vragen welk minidisc progje dat is.. wil ik ook wel hebben.. zet je artist en titel dan ook over?? i hope so :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 augustus 2001 19:28 schreef Tommy4u het volgende:
zelf heb ik ook een sblive 5.1 aan een dd versterker.. Met daaraan ook een minidisc player. het is mij nog niet gelukt om automatisch de trackmarks te plaatsen.. kan dit automatisch. als je namelijk 4x 74 min op een md pleurt duurt het een beete lang om handmatig trackmarks in te vullen....
Mag ik vragen welk minidisc progje dat is.. wil ik ook wel hebben.. zet je artist en titel dan ook over?? i hope so :)
dan moet je ff een backup draaien van iemand emt een 5.1 platinum cd. Ik heb wel een iso. Je moet dan wel je gewone drivers eerst installen en dan deze erover heen. dan hebbie de progs. zit tie erges tussen. Ik vind persoonlijk alleen dit ding boeiend, de rest minder. Ben geen midiliefhebber.

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 12:38 schreef neographikal het volgende:

[..]

dan moet je ff een backup draaien van iemand emt een 5.1 platinum cd. Ik heb wel een iso. Je moet dan wel je gewone drivers eerst installen en dan deze erover heen. dan hebbie de progs. zit tie erges tussen. Ik vind persoonlijk alleen dit ding boeiend, de rest minder. Ben geen midiliefhebber.
Zelf heb ik al een sblive 5.1 en de software.. waar hoe heet dat progje.. lijkt mij wel humor nl... :)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

is dat niet illegaal?
niet dat er een slot op moet ofzo, zo min ben ik niet

maar wat je doet mag niet natuurlijk, het is geen truuk ofzo, wat de kaarten zijn hardware matig vrijwel identiek (behalve dat er wat connectors missen)

Waar dacht dat het prijsverschil in zat? Die livebay kost niet zoveel hoor .. het is vooral de software extra's waar je voor dokt.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:13
Source Direct, volgens mij is dat vrijwel altijd analoog.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 07:21 schreef dennisdotcom het volgende:
Source Direct, volgens mij is dat vrijwel altijd analoog.
nee, als ik em op dvd en dan op direct zet gaat tie rond de basregeling en dergelijke op de versterker heen en stuurt tie het geluid direct naar de speakers, zonder er zelf aan te komen.

Verwijderd

Topicstarter
dubbelpost
Pagina: 1