Momentele game pc is een oudje, bestaande uit o.a een Intel i5-6400 CPU en een MSI Geforce GTX 1060 3GT OC. Merk zelf dat deze PC op zijn laatste loodjes aan het lopen is met de opkomende games. Dus vandaar dat deze aan vervanging toe is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben bezig om een nieuwe game PC bij elkaar te sprokkelen, de oude die begint zo langzamerhand af te dwalen.
Met deze nieuwe PC zou ik graag de nieuwste games willen spelen, denk aan AC Valhalla, opkomende BF enzovoorts.
Verder zou ik ook gebruik willen maken van o.a. Photoshop (nieuwe hobby qua vormgeving ed.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt tussen de €1000 en €1700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor is de enige die overblijft. Het gaat dus om de desktop zelf, met eventueel advies over toetsenbord en muis (niet nodig maar mag altijd
)
Mijn huidige pc is volledig aan vervanging toe dus gaat in de verkoop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Ga je overklokken?
Wanneer ik me daarin verdiept heb wil ik het wel gaan proberen te doen.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben bezig om een nieuwe game PC bij elkaar te sprokkelen, de oude die begint zo langzamerhand af te dwalen.
Met deze nieuwe PC zou ik graag de nieuwste games willen spelen, denk aan AC Valhalla, opkomende BF enzovoorts.
Verder zou ik ook gebruik willen maken van o.a. Photoshop (nieuwe hobby qua vormgeving ed.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt tussen de €1000 en €1700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor is de enige die overblijft. Het gaat dus om de desktop zelf, met eventueel advies over toetsenbord en muis (niet nodig maar mag altijd
Mijn huidige pc is volledig aan vervanging toe dus gaat in de verkoop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Ga je overklokken?
Wanneer ik me daarin verdiept heb wil ik het wel gaan proberen te doen.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 136,90 | € 136,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X | € 582,49 | € 582,49 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 35,37 | € 35,37 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,45 | € 76,45 |
| 1 | Toetsenborden | Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Muizen | Logitech G305 Zwart | € 42,89 | € 42,89 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 67,49 | € 67,49 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M | € 84,- | € 84,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.473,44 | ||