Hallo,
Ik ben op zoek naar een subwoofer (of eventueel een alternatief hiervoor? Weet-ik-veel, een speaker die erg diep gaat en als center dient?) als AANVULLING om naar muziek te luisteren. De reden dat ik dat in grote letters zet is dat ik geen enorme kloppende bassen of waanzinnige-uit-alle-kanten-komende knallen zoek (sorry filmliefhebbers...)
Ik kocht speakers die niet zo veel diep hebben, en ze mogen gewoon een klein duwtje krijgen.
Audio komt vooral binnen via Google Chromecast, Phono of een DVD-speler die als CD-speler wordt gebruikt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Speakers: Teufel Ultima 20
Receiver: Pioneer VSX 527 (enkel L+R speaker aangesloten nu)
Input: Google Chromecast
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
LG Telly mini subwoofertje... kreeg het niet voldoende afgeregeld
Teufel US 2106 1 SW lijkt me een logische keuze tenzij tegenindicaties?
Heel veel rondgelezen en nu compleet mijn draad kwijt...
Alvast bedankt voor de gouden tip!
...Robin
Ik ben op zoek naar een subwoofer (of eventueel een alternatief hiervoor? Weet-ik-veel, een speaker die erg diep gaat en als center dient?) als AANVULLING om naar muziek te luisteren. De reden dat ik dat in grote letters zet is dat ik geen enorme kloppende bassen of waanzinnige-uit-alle-kanten-komende knallen zoek (sorry filmliefhebbers...)
Ik kocht speakers die niet zo veel diep hebben, en ze mogen gewoon een klein duwtje krijgen.
Audio komt vooral binnen via Google Chromecast, Phono of een DVD-speler die als CD-speler wordt gebruikt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Speakers: Teufel Ultima 20
Receiver: Pioneer VSX 527 (enkel L+R speaker aangesloten nu)
Input: Google Chromecast
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
LG Telly mini subwoofertje... kreeg het niet voldoende afgeregeld
Teufel US 2106 1 SW lijkt me een logische keuze tenzij tegenindicaties?
Heel veel rondgelezen en nu compleet mijn draad kwijt...
Alvast bedankt voor de gouden tip!
...Robin