Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Roborock S7 artikel

Pagina: 1
Acties:

• Yariva
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23:52

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
@Xtuv

Uit het artikel: "Ook nieuw is de mogelijkheid om de robot tegelijkertijd te laten stofzuigen en te dweilen"

Dit is wel degelijk mogelijk op eerdere series. Zeker op de S5 en S5 MAX.

Zeker met de S5 MAX kan de stofzuiger zuigen en tegelijk weg blijven uit no-mop zones.

Edit: ik lees de zin erachteraan "De Roborock S7 detecteert dan tapijten en tilt de dweil omhoog om daar alleen te stofzuigen." in deze context klopt het inderdaad dat de S7 de eerste is waarbij een robot met een dweillapje tegelijk een tapijt zou kunnen stofzuigen.

Misschien kan ik de 1ste zin de nadruk worden gelegd dat een tapijt tegelijk kan worden stofgezogen tijdens de dweil stand?

[Voor 40% gewijzigd door Yariva op 11-01-2021 19:52]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:46

Xtuv

Redacteur
Dank voor de feedback, ik pas het aan :)

• Yariva
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23:52

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
Xtuv schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:50:
Dank voor de feedback, ik pas het aan :)
Ik heb mijn eerste bericht nog een beetje aangepast / verduidelijkt. Maar bedankt voor de snelle reactie! :)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:46

Xtuv

Redacteur
@Yariva Dat is duidelijker, ik werk het bij :)

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True