Dag allemaal,
Ben momenteel op zoek naar een nieuwe TV en sta voor de keuze om vandaag een LG GX 65 te kopen of jaartje te wachten en te gaan voor de nieuwe G1.
TV zal sowieso multifunctioneel gebruikt worden (klassieke TV, streaming & gaming).
TV zal niet in direct zonlicht hangen en het vrij duister binnen.
Voordelen van GX:
- Momenteel beschikbaar binnen mijn budget (2.000 euro)
- sneller een nieuwe TV voor PS5
Het enige waarover ik enorm hard twijfel is dat GX geen “echte” 2.1 HDMI heeft - ik ben niet onderlegd in technische details waardoor ik twijfel over dit punt - zou iemand hier info over kunnen geven als 40 gbps een groot nadeel is t.o.v. 48 gbps (nu en in de toekomstige 5 jaar).
Ik twijfel omdat ik denk: “als ik nu een jaartje wacht tot G1 betaalbaar is, dan heb ik een TV die alles uit mijn PS5 kan halen”.
Iemand nog andere significante punten waarom voor G1 te gaan ipv GX?
Wie kan mij helpen om mij een beslissing te doen nemen
Alvast dikke merci!
Ben momenteel op zoek naar een nieuwe TV en sta voor de keuze om vandaag een LG GX 65 te kopen of jaartje te wachten en te gaan voor de nieuwe G1.
TV zal sowieso multifunctioneel gebruikt worden (klassieke TV, streaming & gaming).
TV zal niet in direct zonlicht hangen en het vrij duister binnen.
Voordelen van GX:
- Momenteel beschikbaar binnen mijn budget (2.000 euro)
- sneller een nieuwe TV voor PS5
Het enige waarover ik enorm hard twijfel is dat GX geen “echte” 2.1 HDMI heeft - ik ben niet onderlegd in technische details waardoor ik twijfel over dit punt - zou iemand hier info over kunnen geven als 40 gbps een groot nadeel is t.o.v. 48 gbps (nu en in de toekomstige 5 jaar).
Ik twijfel omdat ik denk: “als ik nu een jaartje wacht tot G1 betaalbaar is, dan heb ik een TV die alles uit mijn PS5 kan halen”.
Iemand nog andere significante punten waarom voor G1 te gaan ipv GX?
Wie kan mij helpen om mij een beslissing te doen nemen
Alvast dikke merci!
[ Voor 82% gewijzigd door forzaracing op 11-01-2021 19:24 ]