LG75UN85006LA | Scherm zit ‘los’ in de bezels

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzipje1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 07:10
Beste tweakers,

Ik heb vandaag mijn nieuwe tv binnen gekregen (LG75UN85006LA). Bij het optillen en neerzetteb van de tv merkte mijn vrouw en ik dat het scherm een fractie heen en weer schuift binnen de bezel. Hierdoor waren we bang dat de tv defect zou zijn.

De tv lijkt het echter gewoon goed te doen. Bij mijn ‘oude’ tv zit het scherm vast aan de bezel (kan niet heen en weer). Ik heb dus wel het gevoel dat het niet (helemaal) normaal is.

Weet iemand of dit een probleem is? Zoals gezegd werkt alles op dit moment prima.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-10 20:15
Heb je de winkel al gesproken? Lijkt me toch niet 'normaal' dat het scherm los zit? Anders gewoon retour sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzipje1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 07:10
Ik heb de Winkel een bericht gestuurd en ze zeggen dat schermen niet zo vast zitten tegenwoordig en het geen probleem is.

Het is best veel gedoe om zon grote tv terug te sturen. Als het niet nodig is, dan liever niet (ook vanuit kostenoogpunt voor de winkel).

Op zich zie ik maar 1 mogelijk risico. Het scherm zit niet vast dus door de zwaartekracht rust het op de onderkant van het scherm (In de bezel). Geen idee of dat kwaad kan. Wellicht niet, en dan is er geen probleem.

Ik merk alleen een kleine restspanning die op de behuizing staat. Maar geen idee of dat hiermee te maken heeft en of dat een probleem is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servpage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:11
Als ik jou was zou ik deze vraag ook bij LG neerleggen, ik kan haast niet geloven dat een scherm van die afmeting los mag zit.

Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-10 20:15
Xzipje1982 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:39:
Ik heb de Winkel een bericht gestuurd en ze zeggen dat schermen niet zo vast zitten tegenwoordig en het geen probleem is.

Het is best veel gedoe om zon grote tv terug te sturen. Als het niet nodig is, dan liever niet (ook vanuit kostenoogpunt voor de winkel).

Op zich zie ik maar 1 mogelijk risico. Het scherm zit niet vast dus door de zwaartekracht rust het op de onderkant van het scherm (In de bezel). Geen idee of dat kwaad kan. Wellicht niet, en dan is er geen probleem.

Ik merk alleen een kleine restspanning die op de behuizing staat. Maar geen idee of dat hiermee te maken heeft en of dat een probleem is..
Dan hoop ik dat deze winkel er 'verstand' van heeft. Op deze manier nog nog nooit zoiets meegemaakt. Maar zoals hierboven, vraag het LG eens, en anders retour tv.