Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen op mijn nieuwe pc en fotobewerking zo nu en dan. En daarnaast dagelijkse dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dacht rond de €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de aerocool cycloon zwart al en Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 binnenkort komt de gtx 1080 ook maar duurt nog 2 weken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16 GB werkgeheugen minimaal
Videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merk neigingen.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb deze build mijn vraag is of dit allemaal werkt of samen kan. Hiernaast vraag ik of ik radiator moet nemen of extra fans. Hiernaast denk ik over om misschien toch de 5 serie te kopen. Of misschien zijn er nog andere tips.
Ik wil gamen op mijn nieuwe pc en fotobewerking zo nu en dan. En daarnaast dagelijkse dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dacht rond de €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de aerocool cycloon zwart al en Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 binnenkort komt de gtx 1080 ook maar duurt nog 2 weken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16 GB werkgeheugen minimaal
Videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merk neigingen.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb deze build mijn vraag is of dit allemaal werkt of samen kan. Hiernaast vraag ik of ik radiator moet nemen of extra fans. Hiernaast denk ik over om misschien toch de 5 serie te kopen. Of misschien zijn er nog andere tips.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 136,90 | € 136,90 |
| 1 | Videokaarten | ASUS ROG STRIX-GTX1080-8G-GAMING | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Cylon Zwart | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Geheugen intern | PNY XLR8 Gaming EPIC-X RGB MD16GK2D4360018XRGB | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 638,54 | ||