Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Extreme Polarisatie Tweakers

Pagina: 1
Acties:

• slijkie
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18-01 18:13
Beste Redactie,

De afgelopen dagen zijn er FP artikelen gekomen waar er bijna meer reacties op komen dan een iPhone launch (om even een willekeurige big tech happening op te noemen).

Naar mijn mening zijn de meningen in de comments zo extreem gepolariseerd dat je steeds meer kampen krijgt, ongeacht welk kamp. Het lijkt wel een informatie-oorlog.

Ben zelf al ‘redelijk’ lang een Tweakers gebruiker en geniet er al velen jaren van. Maar om een taart gooi show te zien onder die topics is niet fijn. Dit soort dingen verwacht ik op GeenStijl of Joop of weet ik welk platform.

Nu mijn vraag, hoe staat Tweakers hierin? Als bedrijf, ik neem aan dat jullie de polarisatie ook wel zien. Gaan jullie voor 1 partij bij elk onderwerp kiezen, en de andere stikt maar? Het klinkt misschien heel stom, en ondoordacht, maar misschien bij die extreem politieke onderwerpen maar de comments uit te schakelen?

Zelf vind ik het maar erg naar. Omdat ik graag naar Tweakers kom om tech discussies te voeren over verschillende onderwerpen, maar her begint nu (helaas) hier ook erg zwart-wit te worden. Althans, naar mijn gevoel.

Dus. Denk ik moet dat even kwijt aan de redactie, en misschien kan er wat opheldering komen wat Tweakers hier nou van vind.

Mvg,
slijkie

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True