Toon posts:

liteon 24 brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een tweede liteon, met de eerste kwam de brander niet boven de 8 speed.
Dacht dus dat ik een defect apparaat had.
Met de tweede heb ik hetzelfde probleem !
24 speed ceedeeez gekocht maar dat bagger ding komt niet boven 8 speed, heb zo'n beetje van alles geprobeerd, weet het niet meer, iemand die goede ervaringen met die liteon heeft, ik hoor het graag !

Verwijderd

bij de search staan hier een aantal topics over. Kijk maar ff bij lite on.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Fout IDE kabeltje ?

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-04 21:30

Paladin

Play Ball!

Hmz proef versie van clonecd, dma uitstaan, als je via chipset hebt de 4in1 drivers niet geinstalled. te trage hd? liteon op slave staan? er zijn zoveel mogelijk heden. geef wat meer info over je systeem plz

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Ik kan nu ook opeens niet meer branden met mijn Liteon 24x10x40x. Tijdens het branden loopt de PC vast. Ik brand met Nero, maar toen ik met CDRWIN ofzo een muziekcd brandde was het alleen maar ruis...

- Nieuwste firmware
- Win 98
- Brander staat op Primary Master
- DMA uit en aan geprobeerd

Eerder kon ik wel gewoon branden, alhoewel toen soms de buffer van hoog naar laag ging en daarvan wist ik ook niet hoe dat kwam.

Iemand?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
Zorg dat je harde schijf niet samen met je cd brander op 1 kabel komt. En kijk eens of een ander OS wat op levert windows 2000 doet wonderen :)

Verwijderd

Hoe zouden de instellingen voor mijn HD, DVD en brander dan moeten zijn?? Welke primary en welke master etc.? Wat is het beste?

Maar Win 2000 schijnt voor spellen niet erg oke te zijn.

EN: ik heb dus wel kunnen branden!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-04 22:16

QuestGamer

Questje

Ik krijg morgen denk ik mijn 24x Liteon binnen, ben benieuwd *D
Komt samen met de 17" iiyama, daar ben ik nog benieuwder naar! Wheeehee!

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
[b]Op maandag 17 december 2001 17:22 schreef Maar Win 2000 schijnt voor spellen niet erg oke te zijn.
win2k doet het prima met spellen hoor :)

Verwijderd

Ik heb andere dingen gelezen...

Maar ik heb Win 98 SE NL en ik heb alleen Win 2000 EN thuis, dus dat kan niet. Ik ga m'n HD niet leeggooien nl.

Ik heb trouwens in 98 ook erg veel problemen met games, dus veel erger kan het niet worden...

Verwijderd

ik kan je uit ervaring vertellen dat de spellen die niet op w2k draaien juist wat minder zijn. :+
Op maandag 17 december 2001 17:22 schreef onepunchmickey het volgende:
Hoe zouden de instellingen voor mijn HD, DVD en brander dan moeten zijn?? Welke primary en welke master etc.? Wat is het beste?

Maar Win 2000 schijnt voor spellen niet erg oke te zijn.

EN: ik heb dus wel kunnen branden!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 20:58
Op maandag 17 december 2001 17:13 schreef onepunchmickey het volgende:
Ik kan nu ook opeens niet meer branden met mijn Liteon 24x10x40x. Tijdens het branden loopt de PC vast. Ik brand met Nero, maar toen ik met CDRWIN ofzo een muziekcd brandde was het alleen maar ruis...

- Nieuwste firmware
- Win 98
- Brander staat op Primary Master
- DMA uit en aan geprobeerd

Eerder kon ik wel gewoon branden, alhoewel toen soms de buffer van hoog naar laag ging en daarvan wist ik ook niet hoe dat kwam.

Iemand?
CDRwin Ruis ? Pirated key ;)
En nero zou ik gewoon eens opnieuw installeren, doet vaak wonderen !
Ook als je bv maar 16x kunt branden ofzo na een firmware flash, eff nero opnieuw erop en tada :+
Heb ik ook al gehad.. (telkens na een nieuwe firmware 16x max)

suc6

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-04 07:37
Ikzelf heb een 12x10x40 lite-on brander en die werkt perfect...

tips:
- installeer nero opnieuw
- check je ide-kabels: als writer op slave ingesteld is, zorg dan dat de middelste connecter v/d kabel op de writer aangesloten is. Master devices op het einde van de ide-kabel aansluiten. (het veiligste is om de writer op secondary slave aan te sluiten)
- bepaalde merken cd's kunnen problemen geven met bepaalde merken writers. probeer een ander merk cd.
Pagina: 1