heb ik nu m'n GeForce gesloopt?

Pagina: 1
Acties:

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:53
ik zat vanmiddag ff met m'n clocksnelheid van m'n geforce te kloten, alles ging goed, heb het tot 135/330 gedaan, alls zag er gewoon goed uit en het ging allemaal snel :) totdat ik ff diablo II ging spelen, zag er niet helemaal lekker uit, letters zagen er vaag uit en lijntjes door het scherm. Ik snel de clocksnelheid teruggezet, maar dat hielp nix, heb even met 3D Mark 2000 gekenen of ie het nog goed deed, alles ging goed en zag er goed uit, alleen toen kwam de score en ik barste bijna in huilen uit, die was gehalveerd van 5200 naar 2300 :'(, ook nog ff geprobeerd met 3D Mark 2001, zelfde resultaat, ook gehalveerd.

Ben ik nu de lul en is er nix meer aan te doen? of is er nog een manier om het een beetje te fixen?

Verwijderd

beetje met drivers klooien ofzo? anders windows opnieuw installen.. en anders :'(

Verwijderd

inderdaad

Verwijderd

O jee, nu isie kapot denk ik.

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 18:54 schreef UrgoanElsa het volgende:
O jee, nu isie kapot denk ik.
supreme :)

• Brahman
reanimatie geslaagd :) gedeeltelijk dan score is weer terug op oude niveau :) beeld ziet er ook weer goed uit, allees start-knop is zwart, maar vink wel cool ;)

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 19:24 schreef Brahman het volgende:
reanimatie geslaagd :) gedeeltelijk dan score is weer terug op oude niveau :) beeld ziet er ook weer goed uit, allees start-knop is zwart, maar vink wel cool ;)
En hoe heb je dat gedaan?

• Brahman
Op maandag 13 augustus 2001 20:03 schreef Renko het volgende:

[..]

En hoe heb je dat gedaan?
kheb wat met de drivers gekloot, en heb ff bij de instellingen gekeken, bleek ie FSAA aan te hebben gezet :) dus vandaar die kutscore, nu is ie weer helemaal top

Verwijderd

Waar staat die FSAA dan, want mijn score van mijn geforce 2 64 MB PRO is zeeeeeeeeer laag met 3D Mark 2001, het is maar een paar honderd...

SPECS:
amd900
128 mb ram (toen)
geforce 2 64 MB PRO
Res:1024x768 32bit
17 inch monitor

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je detonators gebruikt:
Beeldeigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> Geforce GTS(Misschien iets anders kan er ook staan) -> Additional properties -> 3D antialiasing settings -> off aanvinken en nu staat FSAA uit :)

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 16:18 schreef ReseT het volgende:
Als je detonators gebruikt:
Beeldeigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> Geforce GTS(Misschien iets anders kan er ook staan) -> Additional properties -> 3D antialiasing settings -> off aanvinken en nu staat FSAA uit :)
Bij mij kan ik nx vinden hoor over -> 3D antialiasing settings -> Onder Andere opties:
Alleen Timing monitor en Het pictogram Quick Tweak weergeven in de taakbalk.
Het staat nergens bij aanvullende 3D Prophet II GTS Pro-eigenschappen.

Verwijderd

een reboet wil ook wel eens helpen :)
Pagina: 1