Filter: Selecteren op levertijd

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugsNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 11:17
Met de huidige tekorten van grafische kaarten zat ik naar het lijstje van 3000 serie Nvidia te kijken en vroeg ik mij af. "Wat kan je nu eigenlijk direct binnen 24h binnen krijgen?" Nog even los gezien van de prijs.

Aangezien er geen filter voor was en er toch nog niet zoveel 3080, 3070 en 3060 series kaarten zijn ging ik ze per type af. Hierdoor kwam ik tot 2 conclusies:

1. De 3000 series is (nog steeds) in de verkoop, maar toch weer niet.
2. Het zou verdomd handig zijn als je een filter hebt waarop je kan filteren op levertijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBoZgyFh6qzLjltc_N7XNohTFXw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1kPiYEIQumuQYo6UVpozgNJD.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@BugsNL Hier zijn meerdere topics over geweest, met Filteren op aantal winkels als meest recente voorbeeld, waarin ook alle voorgaande topics over hetzelfde onderwerp worden benoemd. TL;DR: Kan momenteel niet, moet ontworpen en gedevved worden, is technisch vrij uitdagend. Nu weet ik wel dat ze dit jaar willen proberen een klap te geven op het kunnen uitfilteren van specifieke winkels. Voor zover mijn technische kennis reikt, lijkt dit ook behoorlijk de manier te raken waar op andere eisen wordt gefilterd, zoals jouw verzoek. Dus hopelijk kan het in een keer worden meegenomen.

Dit topic is gesloten.