Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feedback Smartphone Best Buy Guide - systematisch

Pagina: 1
Acties:

• KucingT
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12-01 12:01
Beste Redactie, Beste Friso (@deepvreezo),

Zie reviews: Smartphone Best Buy Guide - Januari 2021.
Met plezier lees ik jullie artikelen. Echter, de BBG voor telefoons is m.i. iedere keer tamelijk onbruikbaar. Dit komt omdat een van de belangrijkste aspecten van de telefoons niet worden meegenomen: de levensduur. En deze apparaten komen i.h.a. niet te overlijden door technisch falen, maar door gebrek aan updates (de enkeling die custom roms erop zet te na).

Daarom (wederom) mijn oproep: neem dat mee. Laat zien hoe lang je veilig met een telefoon naar verwachting kunt doen. Een Apple ruim vijf jaar na introductie, een Fairphone 5 jaar na introductie, een Nokia, i.i.g. 3 jaar na introductie etc.. Je zou m.i. de prijs moeten uitdrukken in een maandbedrag (= prijs/resterend aantal maanden).

Dit maakt niet alleen dat kopers zich meer bewust worden van veiligheid, het zorgt ook voor een eerlijker vergelijking en draagt het bij om makkelijker duurzamere keuzes te maken.

• Deakers
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-01 09:32
Hallo Redactie,

Betreffende pagina 150-250 euro:
Wellicht praktisch om de aanraders in de grafieken te laten opvallen ( bijvoorbeeld door vette regel) , nu moet ik namelijk zoeken naar de aanraders. Mijn verwachting was dat gekleurde balkjes de aanraders zouden zijn maar dat is niet het geval.

Daarnaast snap ik de meerwaarde van de paarse balkjes niet, willen jullie hiermee aangeven dat de oude bbg nog waarde heeft ?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True