Ik heb een videokaart zonder tvout, wat is de goedkoopste oplossing om toch om een tv-signaal te krijgen. (behalve een nieuwe videokaart kopen
)
Heb een hekel aan Trust, maar het ziet er best goed uit, enig id van de prijs?Op maandag 13 augustus 2001 18:22 schreef pentium het volgende:
http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=11672
UTFS !!!!
Verwijderd
http://www.tweakers.net/pricewatch/8665Op maandag 13 augustus 2001 18:25 schreef DeF2K het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Trust, maar het ziet er best goed uit, enig id van de prijs?
UTFS!
Ik gebruik tweakers.net alleen als ik iets niet weet...Op maandag 13 augustus 2001 18:26 schreef pentium het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/8665
UTFS!
wat is UTFS?
UTFS = Use the fucking search. maar als je de search had gebruikt had je dat ook geweten
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Dan weet je dus blijkbaar iets nietOp maandag 13 augustus 2001 18:21 schreef DeF2K het volgende:
Ik heb een videokaart zonder tvout, wat is de goedkoopste oplossing om toch om een tv-signaal te krijgen. (behalve een nieuwe videokaart kopen)
enneh, UTFS is USE THE F*CKING SEARCH, and again, like I said, UYFH USE YOUR F*CKING HEAD
Wat zijn ze bij tweakers toch altijd agressief zeg.Op maandag 13 augustus 2001 19:06 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
Dan weet je dus blijkbaar iets niet
enneh, UTFS is USE THE F*CKING SEARCH, and again, like I said, UYFH USE YOUR F*CKING HEAD
Das toch nergens voor nodig ?
Je moet ergens je aggressie aan kwijt raken, and it might as well b uOp maandag 13 augustus 2001 19:14 schreef DeF2K het volgende:
Ik begrijp sowieso waarom jullie hier op reageren als het je irriteert...
Goh, zielig zeg...Op maandag 13 augustus 2001 19:21 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
Je moet ergens je aggressie aan kwijt raken, and it might as well b u
Jij bent diegene die niet optimaal gebruik maakt van de GoT resources, tot ergernis van andere GoT'ersOp maandag 13 augustus 2001 19:23 schreef DeF2K het volgende:
[..]
Goh, zielig zeg...
Ik dacht dat mijn vraag toch wel goed genoeg was voor een nieuw topic.Op maandag 13 augustus 2001 19:28 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
Jij bent diegene die niet optimaal gebruik maakt van de GoT resources, tot ergernis van andere GoT'ers
Vertel mij dan eens waar ik naar had moeten zoeken in the muthafuckin searchengine
Televiewer rulez, heb er hiero ook een
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Sommige tweakers kunnen echt bot uit een hoek komen. Gelukkig zijn we niet allemaal zow
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Dit gaat echt nergens meer heen zo, 1 of 2 nuttige reacties. Met de search had het waarschijnlijk wel gevonden kunnen worden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()