Creative Geforce 2mx DDR bios prob

Pagina: 1
Acties:

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Hallo mede-tweakers... ik heb een probleempje met mn Creative geforce 2mx ddr, ik had voor de gein eens de reference bios erin geprogrammeerd, maar dat geeft ontiegelijk veel fps drop... maar nu wou ik de orginele er weer in zetten, zegt ie dat het geen creative geforce is...

nu mijn eigelijke vraag, is er een tweaker op tweakers.net die ook een creative geforce2mx ddr (model gb0050) in een goede stemming die mij zijn bios-dump wil sturen? Ik dank diegene hartelijk :)

En ff de link natuurlijk http://www.m3dzone.com/download.php?filepath=Videocards/NVIDIA/BIOS/Tools/DumpBIOS/dumpbios.zip&language=en

• Arjan Scholl
Geen tweakers met een Creative Geforce2mx DDR PCI, in een goede bui vandaag?

Verwijderd

Ik zou je dolgraag helpen, maar ik heb helaas geen Creative. Waarom wil je een bios-dump? Als ie geen non-Creative bios accepteert, zal ie toch ook geen bios-dump accepteren :?.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02
offtopic:
Er gaat vandaag heel wat mis met de geforcies merk ik al aan alle threads.
Ik laat me geforce vandaag lekker met rust dus, gewoon uit voorzorg ;).
mischien wat bijgelovig

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02
gebruik anders is de search en tik
"creative geforce2mx" in
en dan sectie Videoplanken & Beeldkanonnen

vind je heel wat gebruikers van een creative geforce2mx, mail er anders dan een paar

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Arjan Scholl
Op maandag 13 augustus 2001 20:01 schreef ImaStar het volgende:
Ik zou je dolgraag helpen, maar ik heb helaas geen Creative. Waarom wil je een bios-dump? Als ie geen non-Creative bios accepteert, zal ie toch ook geen bios-dump accepteren :?.
Hij wil het orgineel niet meer inprogrammeren, dat is een .exe bestandje die waarschijnlijk eerst kijkt of het wel een Creative is... :( Maar een bios dump kun je gewoon flashen met het flash programma van Nvidia...
Pagina: 1