[PW] Toevoegen extra informatie onder "kenmerken" voor games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alxndr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 19:07
Het viel me net ineens op dat er bij de kenmerken van games/software niet vermeld wordt wat de download grootte (initieel en patches/updates) is en ook niet of een actieve internetverbinding nodig is - zelfs als je bijvoorbeeld enkel single player/campaigns speelt.

Geen idee hoeveel extra werk dit op zou leveren en of dit de moeite waard is voor genoeg anderen, maar het zou mij goed uitkomen. :9

Ik gebruik momenteel namelijk een 4G modem en die verbinding is helaas vrij brak als je hem met drie personen deelt (die allemaal verschillende series willen bingen). Mijn afleveringen download ik gewoon als iedereen slaapt, maar bijvoorbeeld NFS Heat wat is laatst weer even speelde, laat midden in een singleplayer race een pop-up zien wanneer de verbinding verbroken wordt!

Daarnaast moet ik dus mijn downloads ook plannen en dan is weten hoe groot een spel is (en of er direct ook patches/updates gedownload moeten worden) ook wel erg fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Helaas is deze informatie bij ons ook niet bekend. We kunnen dit dus niet gaan vermelden bij het product.