Laatst heb ik mijn leadtek mx400 geflashed.................
en nu issie dood. Gebeld met Leadtek en nu kreeg ik te horen dat er verschil zit tussen de retail en OEM versie. Bij de een moet je hem wel terug sturen en bij de ander kan je het zelf schijnbaar doen. Wacht nog even op antwoord van ze maar misschien weet of wie heeft hier ervaring mee gehad? (kweet het, ben een stomme lul
maar er ging iets fout tijdens het flashen, write error ofzo)
Waarom heb je hem geflashed... ? Misschiend at je een specifieke reden hebt... heb namelijk ook een leadtek.
Laat ff weten wat het antwoord is... zelf heb ik ook een rare bios versie en een OEM versie, dus wil graag weten of ik de mijne ook kan flashen en wat er da verbeterd/gefixed wordt.
Laat ff weten wat het antwoord is... zelf heb ik ook een rare bios versie en een OEM versie, dus wil graag weten of ik de mijne ook kan flashen en wat er da verbeterd/gefixed wordt.
Ja, kweet het dat ik een EZEL ben. Van het weekend terug gekomen van een vakantie in Singapore, heb 'm daar op de kop getikt voor weinig omdat het een van de eerste was. Lag al een tijdje op de plank. Ik laat het wel weten als ik wat hoor, maar bij leadtek waren ze errug behulpzaam heb ik het idee.
Nou, we zijn weer een week verder zowat. Bij Leadtek gaat het allemaal niet zo lekker. Ze zeggen dat ik 'm naar de winkel terug moet brengen en dan zal de winkel de kaart ter rep/garantie naar Leadtek gstuurd worden. DUUUUUUUUUUUHHHH, ga een beetje trug naar Singapore..... btw, Ik bel nu toch met Leadtek of hoe zit het nou?? Snap die mensen soms niet hoor...... Jullie horen het wel.........hoop ik
[/quote]Op maandag 13 augustus 2001 20:26 schreef paulgielens het volgende:
Waarom heb je hem geflashed... ? Misschiend at je een specifieke reden hebt... heb namelijk ook een leadtek.
De reden was dat er al een aantal bios updates voorbij waren gegaan.
Dit is een beetje achteraf-gepraat, maar goed: nooit je BIOS flashen als daar geen goede reden voor is. Werkt ie naar tevredenheid? Afblijven! Want er is altijd een kans dat het fout gaat, en als dat zo is, ben je de pineut.
Was er toch wat aan de hand: ik heb niks gezegd...
Was er toch wat aan de hand: ik heb niks gezegd...
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Zo, we zijn weer een paar dagen verder......... Heb het voor mekaar gekregen om 'm te laten werken. (beeld)
Maar we zijn er nog niet. Alle drivers geprobeert en hij bleef maar raar doen. OpenGl ging goed, D3D en de rest was 10 x shit. DirectX diag gaf een haperend blok in de agp versnelling. Bij Leadtek hadden ze het idee dat er een geheugen probleem was..... Nouja...... het zal allemaal wel. Zit nu met een verrotte kaart. Mocht 'm naar Leadtek in Almere sturen.(gisteren) 21,- verzendkosten. Als me kaart maar gemaakt word vind ik het niet erg........ Updates volgen....... hoop ik....... Bid ik
Maar we zijn er nog niet. Alle drivers geprobeert en hij bleef maar raar doen. OpenGl ging goed, D3D en de rest was 10 x shit. DirectX diag gaf een haperend blok in de agp versnelling. Bij Leadtek hadden ze het idee dat er een geheugen probleem was..... Nouja...... het zal allemaal wel. Zit nu met een verrotte kaart. Mocht 'm naar Leadtek in Almere sturen.(gisteren) 21,- verzendkosten. Als me kaart maar gemaakt word vind ik het niet erg........ Updates volgen....... hoop ik....... Bid ik
Aaaaaarghhhhh ik worrrd gek, k wil me kaart
Nou, de heren van Leadtek verzochten mij om de videokaart op te sturen.... en wat denk je???
Gefikst en wel. heel tevreden na 2 weken weer terug en lopen dat kreng.........
een 10 voor Leadtek !!!
Gefikst en wel. heel tevreden na 2 weken weer terug en lopen dat kreng.........
een 10 voor Leadtek !!!
was ff vergeten dat ik die topic nog moest updaten.
maarre me amd en abit waren nog te snel dus verkocht de handel om de nieuwe gts aan te schaffen, enne ben wel zo slim geweest om de bios met rust te laten
Pagina: 1