Office, twee kolommen maar wel grote foto

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Beste lezers.

Ik heb drie vragen over het werken aan een biografie.

vraag 1:
Ik ben een soort biografie aan het typen en gebruik daar nu een layout met twee kolommen voor. Ik zou graag een foto vergroot willen toevoegen die over beide kolommen heen gaat. Maar ik wordt beperkt door het kader van de kolommen. Is dit toch mogelijk? het lijkt mij van wel, maar hoe?

vraag 2: Kan ik ook instellen dat foto's allemaal standaard een grootte krijgen? Ik weet wel dat je de groote kunt instellen maar ik zou het fijn vinden dat dit automatisch gaat. En dan zou ik het fijn vinden dat ik de foto binnen dat kader kan schuiven en kan inzoomen. Is dit in office mogelijk?

vraag 3: Is er een ander programma beschikbaar dat wellicht beter geschikt is voor het schrijven van iets dat uiteindelijk ook een 'boek' kan worden?

Nu gebruik ik office 2013 in windows 10.

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:51

g0tanks

Moderator CSA
Office is een softwarepakket. Ik denk dat je specifiek Word bedoelt? Verder mis ik een beetje de eigen inzet. Wat heb je al geprobeerd of gevonden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dix-neuf
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Vraag 1: Een doorlopend sectie-einde invoegen om de 2 kolommen-indeling op te heffen, dan de foto invoegen. Na invoegen van de foto wederom een sectie-einde invoegen om weer de indeling in 2 kolommen te maken.

Vraag 2: Even gezocht op Tweakers.net:
Alle afbeeldingen hetzelfde formaat Word 2016

[ Voor 50% gewijzigd door dix-neuf op 10-01-2021 17:12 ]