Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje71
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-01-2021
Hallo. Mijn vraag is waar ik evt de verbindingskabel zou kunnen krijgen tussen twee GTX1060 videokaarten.
Aan de bovenkant zit op het eind de voedingsstekker en vooraan de connector die ik bedoel.

Deze moeten te verbinden zijn met de connector en een stukje flatkabel ertussen waardoor ze
samen zouden werken.

Helaas vindt er tot nu toe niets over terwijl ik dit toch in het verleden heb kunnen doen met videokaarten.

Hopelijk weet iemand me hier meer over te vertellen.

M.v.g. Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik heb je vraag even afgesplitst want die had helemaal niets met het topic te maken waar je je vraag in gesteld had.

Je weet dat SLI dood is en dat je er waarschijnlijk eerder op achteruit gaat omdat bijna geen enkele game of app het nog ondersteunt? Dus over welke niche situatie hebben we het eigenlijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 63072

De GTX 1060 ondersteunt geen SLI, de enige spellen die gebruik kunnen maken van meerdere GTX1060 kaarten zijn degene die DX12 of Vulkan explicit multiadapter ondersteunen op die kaarten.

LDA of MDA, beide werkt dan met twee dezelfde kaarten.

Het probleem ... er zijn bijna geen games die dit ondersteunen, twee 1060s is geld weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:04

nelizmastr

Goed wies kapot

Je hebt minimaal een GTX1070 nodig voor SLI in die serie kaarten. De 1060 ondersteunt het niet. Je kan beter 1 snellere kaart kopen dan twee langzamere.

In de 3000 serie van Nvidia kan zelfs alleen de 3090 SLI en dat levert niets op
in games. Een luciferhoutje als wandelstok levert betere ondersteuning dan Nvidia SLI.

I reject your reality and substitute my own