Binnenkort komt mijn nieuw laptop (Dell nieuw inspiron 15 500) binnen. Ik heb me hiervoor een dockingstation (dell WD15) aangeschaft. Volgende zaken wil ik aansluiten op deze docking:
- USB Printer
- USB soundcard
- USB toetsenbord + muis
- VGA scherm
- HDMI scherm
- UTP
- opladen via USB-C uiteraard ook
Het voordeel van een docking is natuurlijk dat je niet steeds alle bekabeling moet gaan versteken. Ik wil graag de laptop (Acer E1-572G) van mijn vrouw ook aansluiten op volgende van bovenstaande apparatuur:
- USB printer
- USB soundcard
- USB toetsenbord + muis
- 1 scherm (het HDMI scherm heeft een 2e VGA poort)
De Acer heeft geen USB-C poort. Hoe kan ik bovenstaande apparatuur best aansluiten? Het gaat voornamelijk over de USB-apparatuur. Bestaat er bv een verloopstuk van USB3.0 naar USB-C? Of kan ik met een soort switch werken die ik na de dockng plaats?
- USB Printer
- USB soundcard
- USB toetsenbord + muis
- VGA scherm
- HDMI scherm
- UTP
- opladen via USB-C uiteraard ook
Het voordeel van een docking is natuurlijk dat je niet steeds alle bekabeling moet gaan versteken. Ik wil graag de laptop (Acer E1-572G) van mijn vrouw ook aansluiten op volgende van bovenstaande apparatuur:
- USB printer
- USB soundcard
- USB toetsenbord + muis
- 1 scherm (het HDMI scherm heeft een 2e VGA poort)
De Acer heeft geen USB-C poort. Hoe kan ik bovenstaande apparatuur best aansluiten? Het gaat voornamelijk over de USB-apparatuur. Bestaat er bv een verloopstuk van USB3.0 naar USB-C? Of kan ik met een soort switch werken die ik na de dockng plaats?