Steelseries Arctis Pro Wireless instellen op de ps5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jas86
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-01-2021
Hoi iedereen,

Ik ben sinds kort blije eigenaar van een playstation 5. Een goede koptelefoon leek mij daarbij noodzakelijk dus heb sinds 2 dagen de Steelseries Arctis Pro Wireless. Deze heb ik via de Usb-port aangesloten. Ik heb het idee dat ik op dit moment niet een optimaal geluid uit de headset haal want het geluid klinkt een beetje hol en ongebalanceerd (als voices/music in de spellen qua volume oke zijn, dan klinken bijv. kogelschoten veeeeel te hard en pijnlijk voor mn oren). Ook heb ik de volume van de chat in de transmitter omhoog moeten schroeven om de in-game volume te verhogen vreemd genoeg.

Wat zijn de ideale settings voor op mijn playstation 5 en de transmitter van mn Arctis Pro Wireless zodat ik het beste audio-geluid kan creëren? Ik maak geen gebruik van de mic want ik speel alleen single player games en heb verder een Philips The One (58pus7304) televisie.

Hopelijk kan een van jullie me verder helpen!

Gr.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:50
Je moet een optische kabel van je TV naar de optical-in van de base station doen, dan heb je goed geluid.

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 10-01-2021 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:11

BM

Moderator Spielerij
Even naar het juiste subforum verplaatst

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jas86
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-01-2021
MelvinW schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:38:
Je moet een optische kabel van je TV naar de optical-in van de base station doen, dan heb je goed geluid.
Betekent dit dat je nog steeds gebruik kan maken van 3d geluid dat ondersteund wordt door spellen op de ps5? En is daarmee het volumeprobleem daarmee ook opgelost? Sorry ik ben echt een leek hierin. Kan je me ook vertellen wat voor extra kabels ik hiervoor moet kopen?

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:37
jas86 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:04:
Hoi iedereen,

Ik ben sinds kort blije eigenaar van een playstation 5. Een goede koptelefoon leek mij daarbij noodzakelijk dus heb sinds 2 dagen de Steelseries Arctis Pro Wireless. Deze heb ik via de Usb-port aangesloten. Ik heb het idee dat ik op dit moment niet een optimaal geluid uit de headset haal want het geluid klinkt een beetje hol en ongebalanceerd (als voices/music in de spellen qua volume oke zijn, dan klinken bijv. kogelschoten veeeeel te hard en pijnlijk voor mn oren). Ook heb ik de volume van de chat in de transmitter omhoog moeten schroeven om de in-game volume te verhogen vreemd genoeg.

Wat zijn de ideale settings voor op mijn playstation 5 en de transmitter van mn Arctis Pro Wireless zodat ik het beste audio-geluid kan creëren? Ik maak geen gebruik van de mic want ik speel alleen single player games en heb verder een Philips The One (58pus7304) televisie.

Hopelijk kan een van jullie me verder helpen!

Gr.
heb je dit al opgelost? ik heb dezelfde headset. Kost je een godsvermogen en op de ps4 en pc is het geluid echt mega dik! Op mijn ps5 via usb is het echt mega ruk. Wat een slecht geluid. Maakt niet uit wat je er aan veranderd, ik krijg er geen goed geluid mee. Ben benieuwd of jij nog wat te weten bent gekomen. Ik ga hem denk ik verkopen

• harrybeuker
3d audio uitzetten

Ps5 uitzetten en database reconstrueren heeft bij min het geluid aanziendelijk verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
er is een nieuwe firmware uit voor de AWP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake05
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-04-2021
Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Je kan de wireless pro op 2 manieren instellen op je ps5 via een usb en met een audio extractor naar optical scheelt dit veel? Of is het niet meer nodig, hoor net dat er een nieuwe update voor is?
Pagina: 1