Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Column Macromagie(PREMIUM); Opmaak niet Premiumwaardig

Pagina: 1
Acties:

• Quintiemero
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 16-01 12:58
@Chris Broesder

Beste Tweaker en redacteur,

De opmaak van de column voor mij niet perse iets dat premium waardig is.
De 5e alinea helpt daar niet doordat de linkerkant niet gelijk is.
Maar het lijkt alsof het allemaal net niet klopt. Het voelt als als iets van een Havo3 verslag waarbij iemand wat afbeeldingen erbij plakt.

Groet

• Chris Broesder
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-01 10:36
Beste Quintiemero,

Ik snap je gevoel. We hebben helaas niet veel mogelijkheden binnen het cms om foto's te plaatsen. Een andere optie was om ze niet 'uit te laten breken' links of rechts, met de tekst er omheen, maar op vol formaat. Dan schuift de tekst een enorm eind naar beneden, wat de leesbaarheid niet ten goed komt. Een gallery was een andere optie, maar dan moet je er specifiek op klikken om ze te zien en ik wilde dat je ze kon zien tijdens het lezen. Het zijn wat veel foto's in een klein stukje, vandaar dat het er inderdaad wat rommelig uitziet.

Chris Broesder

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True