14 inch laptop met lange batterij autonomie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusthuis
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 29-05 20:49
Hallo Allen,
Een kennis van mij heeft mij gevraagd om eens uit te kijken naar een 14 inch laptop met een lange batterij autonomie.
Deze kennis werkt in de thuis verpleging,en zou deze laptop dus 8 a 10 u moeten kunnen gebruiken,zonder te moeten opladen,en zou van degelijke kwaliteit moeten zijn.
Deze laptop zou een recente Intel I5 of I7 of AMD Ryzen cpu moeten hebben,met minstens 8 gb geheugen,en een zonwerend scherm.
Ook zou de behuizing niet van plastiek mogen zijn
Het budget is maximaal rond de 800 a 950 €.
Graag jullie advies welke laptop er courant te verkrijgen is MET azerty Belgisch toetsenbord.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

rusthuis schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:20:
Hallo Allen,
Een kennis van mij heeft mij gevraagd om eens uit te kijken naar een 14 inch laptop met een lange batterij autonomie.
Deze kennis werkt in de thuis verpleging,en zou deze laptop dus 8 a 10 u moeten kunnen gebruiken,zonder te moeten opladen,en zou van degelijke kwaliteit moeten zijn.
Deze laptop zou een recente Intel I5 of I7 of AMD Ryzen cpu moeten hebben,met minstens 8 gb geheugen,en een zonwerend scherm.
Ook zou de behuizing niet van plastiek mogen zijn
Het budget is maximaal rond de 800 a 950 €.
Graag jullie advies welke laptop er courant te verkrijgen is MET azerty Belgisch toetsenbord.
Als je het budget iets kan oprekken en het mag ook Apple zijn dan zijn de Macbooks met M1 CPU momenteel bijna ongeëvenaard wbt accuduur.

Andere laptops die 10 uur halen voor dat geld zijn zeldzaam, en vergeet niet dat je over 2 jaar nog zo'n 70% haalt. Wil je hem lang gebruiken moet je ruim over die 10uur heen kunnen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusthuis
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 29-05 20:49
De thuisverpleging software is niet Apple compatibel ,enkel Windows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

rusthuis schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:27:
De thuisverpleging software is niet Apple compatibel ,enkel Windows....
Dan kan je de M1's voor nu afschrijven inderdaad.