Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-10 12:34
Goedemorgen,

In ons nieuw aangeschafte vakantiewoning staat een Samsung Hg40ej470mk (Hospitality televisie) en een Bose 321.
De hdmi en de rood/witte kabel zijn juist aangesloten.

Nu lukt het mij niet om het geluid van de televisie via de Bose te laten lopen.
Alle instellingen gecontroleerd en ook de hospitality instellingen gecontroleerd.
Alles zou goed moeten staan.

Weten jullie nog een oplossing die ik kan gebruiken om het geluid via Bose te laten lopen?
Alvast dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke instellingen heb je gecontroleerd? Wat zijn hospitality instellingen?

Wat zou er allemaal goed moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Die TV heeft een headphone jack toch?
Kun je die niet gebruiken om de Bose van geluid te voorzien?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zie alleen maar ingangen op de TV zitten, geen uitgangen. Behalve... Die van de koptelefoon op de actherkant.

Dat zou betekenen dat je een kabel moet hebben met aan de ene kant een minijack en aan de andere kant waarschijnlijk rood/wit voor het aansluiten op je Bose321. Je moet dan wel de Bose op de juiste ingang zetten en het volume aan om het geluid er uit te krijgen. Op de TV moet je dan ook het geluid aan zetten zodat het naar de Bose wordt gestuurd.

Alleen nummertje 6 is een uitgang (bladzijde 7 van de handleiding)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/egS0kABWCd40Xz6PCru2ndyShTY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kZ2leGBKKY8w7CrdkwVZFybe.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-10 12:34
sypie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:02:
Ik zie alleen maar ingangen op de TV zitten, geen uitgangen. Behalve... Die van de koptelefoon op de actherkant.

Dat zou betekenen dat je een kabel moet hebben met aan de ene kant een minijack en aan de andere kant waarschijnlijk rood/wit voor het aansluiten op je Bose321. Je moet dan wel de Bose op de juiste ingang zetten en het volume aan om het geluid er uit te krijgen. Op de TV moet je dan ook het geluid aan zetten zodat het naar de Bose wordt gestuurd.

Alleen nummertje 6 is een uitgang (bladzijde 7 van de handleiding)
[Afbeelding]
Super, vrij logisch ja!
We gaan kijken voor zo'n kabel en dat proberen.
Zal wel pas volgend weekend worden!