Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag wou ik een nieuwe desktop computer kopen voor standaard kantoorwerk (e-mails lezen, Office programma’s, browsen met een reeks tabbladen open etc.).
Ik was uitgekomen op een paar toestellen van LalaShops die op Bol.com verkocht worden, maar ik las hier op Tweakers dat ik dit goedkoper en in betere kwaliteit zelf kon bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is rond de 400 euro, maar dit is geen harde grens.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB SSD, 16GB RAM, DVD-speler.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het toestel zou minstens voor 5 jaar moeten meegaan en ik zou graag ook de optie openhouden om in de toekomst eventueel nog wat te upgraden (bv. een aparte grafische kaart).
Ruimte op mijn bureau is er genoeg.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb gezocht naar vergelijkbare topics, maar vaak wordt de AMD Ryzen 5 3400G aangeraden, die nu heel moeilijk verkrijgbaar lijkt. Vandaar zoek ik een alternatieve build.
Dit lijstje had ik in een ander topic gevonden en komt aardig in de buurt van wat ik zoek, maar is wat aan de dure kant, zeker omdat ik ook een grotere SSD en een DVD-speler zou willen.
Graag wou ik een nieuwe desktop computer kopen voor standaard kantoorwerk (e-mails lezen, Office programma’s, browsen met een reeks tabbladen open etc.).
Ik was uitgekomen op een paar toestellen van LalaShops die op Bol.com verkocht worden, maar ik las hier op Tweakers dat ik dit goedkoper en in betere kwaliteit zelf kon bouwen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is rond de 400 euro, maar dit is geen harde grens.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB SSD, 16GB RAM, DVD-speler.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het toestel zou minstens voor 5 jaar moeten meegaan en ik zou graag ook de optie openhouden om in de toekomst eventueel nog wat te upgraden (bv. een aparte grafische kaart).
Ruimte op mijn bureau is er genoeg.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb gezocht naar vergelijkbare topics, maar vaak wordt de AMD Ryzen 5 3400G aangeraden, die nu heel moeilijk verkrijgbaar lijkt. Vandaar zoek ik een alternatieve build.
Dit lijstje had ik in een ander topic gevonden en komt aardig in de buurt van wat ik zoek, maar is wat aan de dure kant, zeker omdat ik ook een grotere SSD en een DVD-speler zou willen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 167,95 | € 167,95 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime H410M-A | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Behuizingen | Antec P5 | € 45,98 | € 45,98 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 52,60 | € 52,60 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 33,90 | € 33,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 469,18 | ||