Alpha p3125 S ?

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Hallo ben benieuwd of er nog tweakers hier in ons midden zijn die de Alpha P3125 s nog hebben draaien en dan met name met de Delta's Hp 60 erop.En hoe dat ie jullie nog bevalt.

Heb hem zelf sinds twee dagen draaien tegen mijn PentIII 650E en ik moet zeggen wat een koeler zeg :) Had hem al een hele poos in huis maar niet gebruikt zat eerst een golden Orb op en in de beginne kon ik mijn CPU met een FSB van 140 laten hobbelen een tijd later ging dat niet meer na een andere windows installatie,maar nu ik die Alpha p3125 S gebruikt met daarp twee Delta's Hp 60 lukt dat weer mijn systeempje snort weer lekker met een FSB van 140Mhzen.
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/sfeijen/cpu1.jpg

alleen mijn geheugen performance is niet al te spetaculair das wel jammer maarja wat wil je op een Asus P2B rev 1.10 hoef echt niet aan de geheugen instellingen in het bios te zitten cas 3 is voor mij het beste CAS2 gaat gewoonweg niet.

Maar wat een Lawaai maakt die koeler als ik die zijplaat weghaalt waait er een orkaan over mijn bureau :) wel makkelijk als je aan het muizen bent in Q3A en je hebt last van zweetvoeten .