Game desktop +-800,-
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een pc vooral geoptimaliseerd voor gaming en hij moet toekomstbestendig zijn. De videokaart is dat natuurlijk binnen dit budget niet. Ik wil games gaan spelen als; warzone, GTAV, Sea of thieves. Hij moet geen moeite hebben met meerdere programma's tegelijk, zoals spotify, discord en een game tegelijk. Ik heb een 1080p scherm, dus dat moet op hoge instellingen mogelijk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800,- en minimaal 750,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
IK denk dat dit lijste van de pricewatch die ik zelf heb samengesteld een goed beginpunt is. Ik heb wel mijn twijfels bij de processor en/of de voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb zelf wel veel van Asus, maar geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stabiel zijn, geen bottleneck etc.
Ga je overklokken?
Nee, tenzij dit wordt aangeraden met een reden.
Mijn vragen aan jullie
De processor: Ik heb ten eerste de ryzen 7 2700x meegenomen, omdat deze meer cores heeft en dus denk ik dat dit meer toekomstbestendig is dan een 6-core. Dat is voor mij wel belangrijk, want ik wil dat de processor lang (+-4jaar) mee kan gaan zonder prestatieproblemen. Mijn vraag bij bijv, een ryzen 5 3600. Deze lijkt in tests beter voor gaming, maar is deze net zo toekomstbestendig met minder cores? Dan mijn vraag over de voeding, ik weet dat je niet moet besparen op een voeding. Toch voelt het niet lekker om er een stuk meer dan 70euro aan uit te geven. Deze bequiet heeft 600w en 80+ bronze dat zou genoeg moeten zijn. Wat is jullie mening hierover? Geef vooral suggesties!
Lijst:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een pc vooral geoptimaliseerd voor gaming en hij moet toekomstbestendig zijn. De videokaart is dat natuurlijk binnen dit budget niet. Ik wil games gaan spelen als; warzone, GTAV, Sea of thieves. Hij moet geen moeite hebben met meerdere programma's tegelijk, zoals spotify, discord en een game tegelijk. Ik heb een 1080p scherm, dus dat moet op hoge instellingen mogelijk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800,- en minimaal 750,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
IK denk dat dit lijste van de pricewatch die ik zelf heb samengesteld een goed beginpunt is. Ik heb wel mijn twijfels bij de processor en/of de voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb zelf wel veel van Asus, maar geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stabiel zijn, geen bottleneck etc.
Ga je overklokken?
Nee, tenzij dit wordt aangeraden met een reden.
Mijn vragen aan jullie
De processor: Ik heb ten eerste de ryzen 7 2700x meegenomen, omdat deze meer cores heeft en dus denk ik dat dit meer toekomstbestendig is dan een 6-core. Dat is voor mij wel belangrijk, want ik wil dat de processor lang (+-4jaar) mee kan gaan zonder prestatieproblemen. Mijn vraag bij bijv, een ryzen 5 3600. Deze lijkt in tests beter voor gaming, maar is deze net zo toekomstbestendig met minder cores? Dan mijn vraag over de voeding, ik weet dat je niet moet besparen op een voeding. Toch voelt het niet lekker om er een stuk meer dan 70euro aan uit te geven. Deze bequiet heeft 600w en 80+ bronze dat zou genoeg moeten zijn. Wat is jullie mening hierover? Geef vooral suggesties!
Lijst:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 242,11 | € 242,11 |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4-F | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Videokaarten | Gainward GeForce GTX 1660 Super Ghost OC | € 251,86 | € 251,86 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 39,- | € 39,- |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 67,49 | € 67,49 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W | € 56,90 | € 56,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 824,31 |