Goedendag.
Ik heb al een tijdje een oude platenspeler die via een versterker staat aangesloten op twee grote B&W DM110 boxen. Beide boxen zijn inmiddels kapot. Nu heb ik ook een mooi moderne geluidsinstallatie waar bijvoorbeeld mijn pc op aangesloten is. Nu wil ik graag van de B&W boxen af en de platenspeler aansluiten op mijn geluidsinstallatie, dit kan alleen via aux. Alleen is de versterker ook nogal oud en weet ik niet zo goed hoe ik van zijn uitgang naar een aux ingang kan gaan.
hier is een foto van de uitgang van de versterker. De 4 draden zijn gewoon koper draden die in de B&W boxen op de corresponderende kleuren in een gaatje wordt vastgezet. Ik neem aan dat dit RCA is maar ik heb online niet echt kunnen vinden hoe je van deze 4 draadjes naar 1 aux uitgang kan gaan. Misschien dat iemand mij hier kan helpen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Eli
Ik heb al een tijdje een oude platenspeler die via een versterker staat aangesloten op twee grote B&W DM110 boxen. Beide boxen zijn inmiddels kapot. Nu heb ik ook een mooi moderne geluidsinstallatie waar bijvoorbeeld mijn pc op aangesloten is. Nu wil ik graag van de B&W boxen af en de platenspeler aansluiten op mijn geluidsinstallatie, dit kan alleen via aux. Alleen is de versterker ook nogal oud en weet ik niet zo goed hoe ik van zijn uitgang naar een aux ingang kan gaan.
:strip_exif()/f/image/J8Iatho4fBThRXLKb16x0Rp8.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Eli