Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon wil graag zijn 1e game pc samenstellen. Hij speelt met name Fortnite en Minecraft maar het systeem zou op redelijke kwaliteit en fps ook zwaardere games aan moeten kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is circa 500 euro, wat er in de samenstelling staat is nieuw duurder, maar met tweedehands onderdelen probeer ik dit systeem binnen budget te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag voor zorgen dat upgraden door de tijd mogelijk is, zodat het systeem wat mee kan groeien. Zelf wil hij graag RGB elementen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de samenstelling, of deze afdoende is en welke aanpassingen, verbeteringen bijdragen aan een goed systeem (bang for buck) dat door de tijd heen geupgrade kan worden zonder het hele systeem te moeten omgooien.
Mijn zoon wil graag zijn 1e game pc samenstellen. Hij speelt met name Fortnite en Minecraft maar het systeem zou op redelijke kwaliteit en fps ook zwaardere games aan moeten kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is circa 500 euro, wat er in de samenstelling staat is nieuw duurder, maar met tweedehands onderdelen probeer ik dit systeem binnen budget te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith (BOX) Boxed | € 155,05 | € 155,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M S2H (rev. 1.0) | € 59,60 | € 59,60 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 Ventus XS 4G OC | € 156,70 | € 156,70 |
| 1 | Behuizingen | Antec NX210 | € 51,63 | € 51,63 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 44,30 | € 44,30 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 46,09 | € 46,09 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 580,27 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag voor zorgen dat upgraden door de tijd mogelijk is, zodat het systeem wat mee kan groeien. Zelf wil hij graag RGB elementen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback op de samenstelling, of deze afdoende is en welke aanpassingen, verbeteringen bijdragen aan een goed systeem (bang for buck) dat door de tijd heen geupgrade kan worden zonder het hele systeem te moeten omgooien.