In een chat met een persoon blijven berichten tot wel een dag 'hangen' op verzonden voor het wordt gemarkeerd als ontvangen. Hoe kan dit? Als iemand me geblokkeerd heeft zou die toch voor altijd op 'verzonden' moeten blijven? En ik kan ook gewoon zien wanneer die voor het laatst online geweest is.
Vraag
Alle reacties
Je kan berichten lezen in de notificaties, dan blijven die als ongelezen staan.
Wanneer ze niet ontvangen worden is er waarschijnlijk iets mis met de smartphone van de ontvanger.
Wanneer ze niet ontvangen worden is er waarschijnlijk iets mis met de smartphone van de ontvanger.
[ Voor 41% gewijzigd door Smartphonetips op 09-01-2021 17:54 ]
Maar niet op "niet ontvangen", het verschil tussen twee blauwe vinkjes en twee witte. Tenminste, ik neem aan dat het om WhatsApp gaat.Smartphonetips schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:52:
Je kan berichten lezen in de notificaties, dan blijven die oo ongelezen staan.
Het kan natuurlijk zijn dat de ontvanger je tijdelijk blokkeert, internet uit heeft staan of iets anders. Gewoon vragen aan diegene?
I know, had iets te snel op 'verstuur' getikt.pagani schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:54:
[...]
Maar niet op "niet ontvangen", het verschil tussen twee blauwe vinkjes en twee witte. Tenminste, ik neem aan dat het om WhatsApp gaat.
Het kan natuurlijk zijn dat de ontvanger je tijdelijk blokkeert, internet uit heeft staan of iets anders. Gewoon vragen aan diegene?
Huh? Dit ging over Facebook Messenger. Heb ik er zelf Whatsapp neergezet?
@Sahri nee, dat ben ik geweest, omdat ik er vanuit ging dat het om WhatsApp ging (aan de hand van de reacties). Wederom je titel aangepast.
Mag dus wel duidelijk zijn dat het de volgende keer handig is om even fatsoenlijk uit te leggen wat je probleem precies is.
Mag dus wel duidelijk zijn dat het de volgende keer handig is om even fatsoenlijk uit te leggen wat je probleem precies is.
Pagina: 1