Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekopke
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
Kan iemand mij helpen bij de connectie van mijn android auto op mijn Huawei P30 lite.
Telkens als ik via USB-kabel connectie wil maken met mijn wagen geeft hij foutmelding 11, terwijl ik de laatste update gedownload heb van android auto?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat voor een auto heb je dan?

En welke oplossingen heb je zelf al gevonden toen je naar "foutcode 11 Android auto" zocht op Google? Niet dat wij hier nu weer met dezelfde mogelijke oplossingen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekopke
Ik heb reeds geprobeerd met een samsung en gaat als een fluitje van een cent.
Op de Huawei heb ik via Mirror de recentste update geïnstalleerd maar tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekopke
Ik heb net een A5 Sportback gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekopke
Dus het enige wat we kunnen doen is een Samsung of iPhone kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Of een oneplus. Of nokia. Die werken hier ook prima.
en juist geen ihone als je android auto wilt ;)

[ Voor 32% gewijzigd door DarkSide op 09-01-2021 19:55 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
wittekopke schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:52:
Dus het enige wat we kunnen doen is een Samsung of iPhone kopen...
Het ligt aan Android Auto, niet aan je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekopke
Als het aan Android auto ligt, kan iemand mij dan vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik haak even aan.
Net een Passat B8 (2016) gekocht, en ik krijg Android auto maar niet werkende samen met mijn Huawei P30 pro.
De Samsung van mijn vriendin gaat echter feiloos.
Al heel veel topics gevonden over dit probleem, maar nog geen fix gezien. En dit terwijl ik wel een aantal berichten gezien heb dat het probleem opgelost is.

Heb al diverse verschillende oudere versies geïnstalleerd.
Andere USB kabels geprobeerd.
Cache en gegevens gewist in Android auto.. En nu weet ik het even niet meer..

Iemand die mij hiermee verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

https://www.autoevolution...huawei-phones-145677.html

lees wel wat meer issues met name met de p30.
Mogelijk even naar de spiegelsite een een oude(re) versie met de hand installeren.
En dan geen auto update aanzetten?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWalrus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:06
Ik meld mij hier ook zelfde probleem. Vw id3 icm Huawei p30 lite.

Oost Friesland [Growatt MOD 6000 7,9 kWp 12*Oost(4680wp) 10*West(3200wp)] [ARK 10kWh Thuisbatterij] PV Output | [Intergas Xource 7kW]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Misschien dat ik een relatief oud topic oprakel, maar ik doe het toch: ook ik heb problemen met Android Auto in combinatie met de P30 Pro. Eerst kon ik helemaal niet verbinden en dat het aan de kabel lag, maar dat heb ik reeds verholpen. Opties voor Ontwikkelaars unlocked en bleek dat USB verbinding op 'Alleen opladen' stond. Dit heb ik gewijzigd naar MTP en toen verbond die wel. Nu heb ik echter dat hij steeds terugschiet naar 'Alleen opladen'.

Iemand hier al de oplossing gevonden? Voor mij werkte het prima, als de P30 Pro er niet voor kiest om steeds terug te schakelen ..

EDIT: Wilde het ook posten in het P30 Pro ervaringen topic, maar voor nu even geen dubbele post.

[ Voor 16% gewijzigd door Casual_T op 28-02-2021 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schoene
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:33
Casual_T schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:35:
Misschien dat ik een relatief oud topic oprakel, maar ik doe het toch: ook ik heb problemen met Android Auto in combinatie met de P30 Pro. Eerst kon ik helemaal niet verbinden en dat het aan de kabel lag, maar dat heb ik reeds verholpen. Opties voor Ontwikkelaars unlocked en bleek dat USB verbinding op 'Alleen opladen' stond. Dit heb ik gewijzigd naar MTP en toen verbond die wel. Nu heb ik echter dat hij steeds terugschiet naar 'Alleen opladen'.

Iemand hier al de oplossing gevonden? Voor mij werkte het prima, als de P30 Pro er niet voor kiest om steeds terug te schakelen ..

EDIT: Wilde het ook posten in het P30 Pro ervaringen topic, maar voor nu even geen dubbele post.
Ik heb sedert vorige week een nieuwe wagen (peugeot) met AA, en had identiek hetzelfde probleem met mijn p30 pro. Ik kon wel connecteren, maar na enkele seconden werd android auto weer afgesloten. De gsm bleef wel opladen. Bij mij was de oorzaak uiteindelijk zeer eenvoudig op te lossen: de usb-aansluiting van de telefoon bevatte wat stof. Ik heb deze met een plastic tandenstoker (uit een zwitsers zakmes) zeer goed uitgekuisd, en nu lijkt android auto wel feilloos te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
schoene schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:22:
[...]

Ik heb sedert vorige week een nieuwe wagen (peugeot) met AA, en had identiek hetzelfde probleem met mijn p30 pro. Ik kon wel connecteren, maar na enkele seconden werd android auto weer afgesloten. De gsm bleef wel opladen. Bij mij was de oorzaak uiteindelijk zeer eenvoudig op te lossen: de usb-aansluiting van de telefoon bevatte wat stof. Ik heb deze met een plastic tandenstoker (uit een zwitsers zakmes) zeer goed uitgekuisd, en nu lijkt android auto wel feilloos te werken.
Laatst ging het al wat beter, maar regelmatig bleef mijn Google Maps toch weer vastlopen op een gegeven moment. Lijkt geen gelukkig huwelijk de P30 Pro en AA. Misschien dat wat afstoffen helpt, ik ga het eens proberen, dank :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWalrus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:06
Ik heb de problemen nog steeds, en zoek nog steeds naar een oplossing.

Oost Friesland [Growatt MOD 6000 7,9 kWp 12*Oost(4680wp) 10*West(3200wp)] [ARK 10kWh Thuisbatterij] PV Output | [Intergas Xource 7kW]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Android auto heeft in eens even gewerkt op mijn Passat GTE 2016 +P30Pro. (deed het voorheen niet) Was er happy mee..
Tot een paar weken geleden weer de problemen begonnen.
Telefoon werd helemaal niet meer herkent door de auto.
Nu wordt hij wel herkent, maar als ik AA wil opstarten geeft hij weer de melding "failed to connect" aan.
Iemand die een tip voor mij heeft?
Pagina: 1