Met de lockdown is de desktop onmisbaar geworden en mijn huidige pc loopt op z'n laatste adem. Een afdankertje die ik zelf, inmiddels 3 jaar geleden, als tweedehands heb overgenomen. Het is dus tijd voor iets nieuws. Zou graag een pre built willen halen, geen zin om zelf iets in elkaar te sleutelen. Ben geen held met hardware.
Mijn huidige PC bestaat uit:
Moederbord: Sabertooth 990FX R2.0
Processor: AMD FX-8350
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 660
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pc gebruik ik naast werk (mailen/word/excel, weinig bijzonders) voor muziekproductie en gaming. Ik speel geen bijzonder zware games, maar zou wel graag enige upgrade willen qua performance. Muziekproductie vraagt enigszins wat van de computer, maar heb daar tot nu toe geen problemen mee gehad.
Games die ik bijvoorbeeld speel: World of Warcraft Classic, AoE:2, Among Us, Diablo III.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een beeld wat zoiets kost, maar dacht zelf rond de €1000,-. Hoor het graag als dat heel onrealistisch is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en een toetsenbord. Verder een beeldscherm (Hanns.G HH241). Gebruik een audio interface (Scarlett Focusrite 2i2) en wat audio randapparatuur (midi controller etc.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pre built.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben niet op zoek naar een build die gemaakt is voor de huidige generatie van games/performance. Een last-gen is passend voor mijn huidig gebruik en verwachtingen. Verder heb ik geen bijzondere wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik suggesties voor desktops. Advies over merken, best practices, ervaringen is allemaal welkom!
Veel dank!
Mijn huidige PC bestaat uit:
Moederbord: Sabertooth 990FX R2.0
Processor: AMD FX-8350
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 660
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pc gebruik ik naast werk (mailen/word/excel, weinig bijzonders) voor muziekproductie en gaming. Ik speel geen bijzonder zware games, maar zou wel graag enige upgrade willen qua performance. Muziekproductie vraagt enigszins wat van de computer, maar heb daar tot nu toe geen problemen mee gehad.
Games die ik bijvoorbeeld speel: World of Warcraft Classic, AoE:2, Among Us, Diablo III.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een beeld wat zoiets kost, maar dacht zelf rond de €1000,-. Hoor het graag als dat heel onrealistisch is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een muis en een toetsenbord. Verder een beeldscherm (Hanns.G HH241). Gebruik een audio interface (Scarlett Focusrite 2i2) en wat audio randapparatuur (midi controller etc.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige pre built.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben niet op zoek naar een build die gemaakt is voor de huidige generatie van games/performance. Een last-gen is passend voor mijn huidig gebruik en verwachtingen. Verder heb ik geen bijzondere wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik suggesties voor desktops. Advies over merken, best practices, ervaringen is allemaal welkom!
Veel dank!