DHL beleid tijdens COVID-19

Pagina: 1
Acties:
  • 605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauricevsdb
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-10 02:11
Ik neem aan dat er meerdere mensen op dit forum zijn die actief gebruik maken van de pakketautomaten van pakketvervoerders. Mij is iets ontzettend raars overkomen en graag wil ik jullie hiervan op de hoogte bestellen.

2 dagen geleden heb ik geprobeerd een pakket te retourneren bij de DHL pakketautomaat in Diemen. Met dat ik het retourlabel scan gaat de automaat open, business as usual totdat ik in het kluisje keek: pakketten van andere mensen zowel ophaal als retour.

Uiteraard heb ik mij pakket er niet bijgelegd en heb ik de klantenservice gebeld om te vragen hoe dit kan, response hierop: door de huidige situatie omtrent COVID worden kluisjes gebruikt voor meerdere pakketten, het kan dus inderdaad zijn dat u pakketten van en voor andere mensen ziet liggen.

Nou heb ik geen kwade bedoelingen maar anno 2021 vertrouwd DHL te veel op de mens en daarom vind ik het belangrijk dat de medetweaker dit weet: DHL geeft het immers (naar mijn weten) nergens aan en het zou zo vervelend zijn als iemand anders 'per ongeluk' uw 3080 meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Die camera hangt niet voor niks aan het hoekje van de pakket automaat ;)
(Hier in de buurt hangt ie mooi aan de bovenhoek)

[ Voor 26% gewijzigd door YakuzA op 09-01-2021 16:40 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-10 08:21
YakuzA schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:39:
Die camera hangt niet voor niks aan het hoekje van de pakket automaat ;)
(Hier in de buurt hangt ie mooi aan de bovenhoek)
En dat stopt mensen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dat ze direct je huisadres weten zodra je het pakketje scant en met je tronie op de camera herkenbaar staat helpt iig wel bij de zelfbeheersing.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:29

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Ik waardeer het mee willen denken, maar GoT is niet de plek voor een shopreview / waarschuwing. Enige discussiewaarde zie ik nu dan ook niet voor dit topic. Bij deze krijgt die van mij een slotje.

Dit topic is gesloten.