Versterker afstandsbediening slecht, vervangen met wat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:00
Bij mijn Marantz 1501 is de afstandsbediening slecht ook na de binnenkant schoonmaken en nieuwe batterijen. Bij mijn ouders met een Teufel set is de volume plus knop niet meer te redden.
Waarom zijn die dingen niet los te koop?

Zie wel van Logitech een harmony one 350 die nog meevalt qua prijs.

Iemand tips behalve nog meer open maken en de contacten schoonmaken wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgenv
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:10
Ik gebruik al jaren logitech harmony afstandbedieningen als alles in 1 oplossing en ben er heel te vreden mee.
10j geleden begonnen met een 650 en nu al 3j de elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:00
Zat ik ook naar te kijken maar zag ook wat negatieve reviews.
Misschien toch eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:44
Ik heb al een Logitech Harmony One vanaf het moment dat hij uitkwam (2008 geloof ik). Werkt echt nog steeds fantastisch, al kun je er alleen IR-gestuurde apparaten mee bedienen.

Onlangs voor het eerst de accu vervangen voor een tientje. Heb ook via Marktplaats een extra Harmony One gekocht voor weinig als reserve-exemplaar mocht mijn eerste Harmony toch een keer de geest geven.

Heb er al heel wat apparaten mee bediend in de laatste 12 jaar, o.a. Onkyo en Denon receivers en dvd-spelers, diverse TV-decoders, Cd-spelers, versterkers, DAC's, Loewe en Panasonic TV's.

Zolang het een apparaat met IR-besturing is uitgerust heb ik het met de Harmony One kunnen bedienen. Erg fijne afstandsbediening.

[ Voor 38% gewijzigd door pporrio op 09-01-2021 10:05 ]

Mijn platencollectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Even met de fabrikant bellen, die kunnen gewoon een nieuwe sturen.