Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe platenspeler en zou hierbij graag jullie om advies willen vragen.
Ik zoek een?
Ik vind het belangrijk dat de platenspeler automatisch stopt als de plaat is afgelopen. De arm hoeft hierbij niet perse terug te gaan, voor mij is het voldoende dat de arm enkel wordt opgetild. Daarnaast moet de platenspeler over een ingebouwde voorversterker beschikken.
Wat is je budget?
Mijn maximale budget ligt rond de €300 à €400.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Sommige platenspelers hebben ingebouwde audiokabels (zoals de Denon DP-300), deze platenspelers hebben niet mijn voorkeur. Ik wil de platenspeler namelijk aansluiten op de lijningang (3,5 mm jack) van een Sonos PLAY:5, waardoor er bij een ingebouwde audiokabel een extra kabel tussen moet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb momenteel twee platenspelers gevonden die aan mijn eisen voldoen:
Bedankt alvast voor jullie hulp!
Ik zoek een?
Ik vind het belangrijk dat de platenspeler automatisch stopt als de plaat is afgelopen. De arm hoeft hierbij niet perse terug te gaan, voor mij is het voldoende dat de arm enkel wordt opgetild. Daarnaast moet de platenspeler over een ingebouwde voorversterker beschikken.
Wat is je budget?
Mijn maximale budget ligt rond de €300 à €400.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Sommige platenspelers hebben ingebouwde audiokabels (zoals de Denon DP-300), deze platenspelers hebben niet mijn voorkeur. Ik wil de platenspeler namelijk aansluiten op de lijningang (3,5 mm jack) van een Sonos PLAY:5, waardoor er bij een ingebouwde audiokabel een extra kabel tussen moet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb momenteel twee platenspelers gevonden die aan mijn eisen voldoen:
- Denon DP-400
- Reloop Turn 3
Bedankt alvast voor jullie hulp!