Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Digitale stad != (De digitale stad)

Pagina: 1
Acties:

• MSteverink
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:30
nieuws: KPN neemt glasvezelnetwerken in Drenthe en Gelderland over van Digita...
@SirRosencrantz

Het is best verwarrend dat dit artikel NIET gaat over internetprovider De Digitale Stad (DDS), maar over een heel ander bedrijf.

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:40
Het gaat over https://www.digitale-stad.nl/
Dat jij dat associeert met De Digitale stad is wat anders. In het artikel wordt enkel gesproken over Digitale Stad.

• MSteverink
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:30
Je hebt gelijk, en het is inderdaad mijn associatie. Blijkens tweaker2010 in 'nieuws: KPN neemt glasvezelnetwerken in Drenthe en Gelderland... ben ik niet de enige die het verwarrend vindt.

Ik laat de beslissing om het artikel op dit punt te verduidelijken graag aan de auteur.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True