Hi all,
Ik ben op zoek naar een actieve speaker die voldoet aan volgende vereisten:
- Amp geïntegreerd + Full range sound (dus géén externe subwoofer)
- Inputs: Wifi + Bluetooth + Analoge line input (RCA, mini jack,..)
- Goede kwaliteit van geluid en degelijk volume
- (Eventueel uitbreidbaar naar multi room / surround systeem op een later tijdstip - wanner budget het toelaat :-)
- +- max 500€
Na wat internet research, kwam ik to volgende shortlist, die voldoen aan (bijna) alle criteria:
- Teufel one M ~ 480€ (Heb zelfs een nieuwe gevonden voor 400€)
- Denon Home 350 ~ 569€
- Sonos Play five ~ 557€ (zou externe bluetooth receiver bij moeten)
- Bluesound pulse mini 2i
Nu gezien deze allemaal voldoen aan mijn vereisten, zou mijn eerste reactie zijn om gewoon de Teufel one M aan te schaffen, gezien deze het goedkoopst is. Echter, als er significante verschillen zitten op geluidskwaliteit, ben ik bereid om iets meer te betalen. (Ik ben niet erg sterk om geluidskwaliteit obv technische specs te beoordelen..)
Feedback om me deze product keuze te helpen maken is dus zeker welkom. Bovenstaand lijstje is waarschijnlijk niet exhaustief. Andere product suggesties zijn dus uiteraard ook welkom!
Alvast bedankt voor jullie feedback,
Bart
Ik ben op zoek naar een actieve speaker die voldoet aan volgende vereisten:
- Amp geïntegreerd + Full range sound (dus géén externe subwoofer)
- Inputs: Wifi + Bluetooth + Analoge line input (RCA, mini jack,..)
- Goede kwaliteit van geluid en degelijk volume
- (Eventueel uitbreidbaar naar multi room / surround systeem op een later tijdstip - wanner budget het toelaat :-)
- +- max 500€
Na wat internet research, kwam ik to volgende shortlist, die voldoen aan (bijna) alle criteria:
- Teufel one M ~ 480€ (Heb zelfs een nieuwe gevonden voor 400€)
- Denon Home 350 ~ 569€
- Sonos Play five ~ 557€ (zou externe bluetooth receiver bij moeten)
- Bluesound pulse mini 2i
Nu gezien deze allemaal voldoen aan mijn vereisten, zou mijn eerste reactie zijn om gewoon de Teufel one M aan te schaffen, gezien deze het goedkoopst is. Echter, als er significante verschillen zitten op geluidskwaliteit, ben ik bereid om iets meer te betalen. (Ik ben niet erg sterk om geluidskwaliteit obv technische specs te beoordelen..)
Feedback om me deze product keuze te helpen maken is dus zeker welkom. Bovenstaand lijstje is waarschijnlijk niet exhaustief. Andere product suggesties zijn dus uiteraard ook welkom!
Alvast bedankt voor jullie feedback,
Bart