Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Deels geïsoleerde vloerverwarming voor 2 ruimtes/ 1 thermost

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jsay
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-12-2024
Beste allen,

Sinds enige tijd hebben wij alle kozijnen vervangen voor kunstof en de kruipruimte/ vloer geïsoleerd - Behalve bij de uitbouw waarbij er geen kruipruimte is om te vloer te verwarmen. Over de gehele vloer loopt vloerverwarming, maar ik merk dat de uitbouw een stuk koeler is.
De thermostaat staat in de ruimte waar er wel geïsoleerd is.

Kan iemand adviseren wat te doen om de vloer in de uitbouw ook warm te krijgen?

Alvast dank

Alle reacties

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:33
De vloer isoleren. Maar daarvoor zal die vast eerst weggebroken moeten worden. Wanneer is die aanbouw geplaatst?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• Jsay
er is vloerverwarming met plavuizen in 2000 aangelegd, dus wordt lastig om dat open te breken lijkt me.

• Jsay
No Hands schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:16:
De vloer isoleren. Maar daarvoor zal die vast eerst weggebroken moeten worden. Wanneer is die aanbouw geplaatst?
er is vloerverwarming met plavuizen in 2000 aangelegd, dus wordt lastig om dat open te breken lijkt me.

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

als het een aparte zone is zou je met een extra thermostaat en zoneregeling het e.e.a. kunnen doen.

Bijvoorbeeld honeywell Evohome: https://www.warmteservice...view=LIST&context=DEFAULT

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• Pieter Holtrop
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11 16:15
Als het binnen dezelfde zone is en je heb een aparte ring/lus voor de uitbouw is, dan zou je ook de ringen/lussen in de kamer iets kunnen knijpen/dicht zetten.

Pieter Holtrop

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
Pieter Holtrop schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:17:
Als het binnen dezelfde zone is en je heb een aparte ring/lus voor de uitbouw is, dan zou je ook de ringen/lussen in de kamer iets kunnen knijpen/dicht zetten.
Dit lijkt me de eerste actie. Kost niets en lost het probleem mogelijk wel op.
Wel jammer dat de vloer in 2000 niet geïsoleerd is, maar goed, daar doe je nu niets aan.

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:33
Jsay schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:04:
[...]

Lastig is wat anders dan onmogelijk, maar wellicht is het op te lossen met het knijpen van een groep zoals hierboven wordt aangegeven.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Pagina: 1