10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
www.gamespot.com .
Heeeeeeele goeie site.
Tik gewoon titel in de search en de reviews rollen over je scherm. Users hebben daar ook reviews gebakken dus je kunt het van alle kanteen horen.
Heeeeeeele goeie site.
Tik gewoon titel in de search en de reviews rollen over je scherm. Users hebben daar ook reviews gebakken dus je kunt het van alle kanteen horen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
nou, ik had het liever andersom gezien, ik wilde namelijk eigenlijk weer eens wat nieuwe spellen hebben, alleen ik heb dus geen flauw idee welke ik moet hebben, of welke titels er allemaal uit zijn
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
isonews.com
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Niet zo voorbarig PicardOp maandag 13 augustus 2001 17:42 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Ban! Ban!
Je moet gewoon kijken naar wat er nieuw is, daar staat zo nu en dan een review bij, anders zoek je er zelf één (search op gamespot.com). Als het wat is, struin je wat FxPboards af...
Pagina: 1