Facebook: als redacteur posts plaatsen op andere pagina's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OBADE
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-08-2023
Hallo,
Mijn dochter heeft me redacteur gemaakt van een FB-verkooppagina van haar. Nu wil ik reclame-posts maken op andere FA-pagina's (de bekende verkoop/weggeef pagina's).
Maar hoe weet ik, als ik dat doe, of ik dat vanuit de pagina van mijn dochter doe of vanuit mijn eigen account?

Ik heb zelf al wat geprobeerd, maar dan post hij vanuit mijn eigen account zodra ik de pagina van mijn dochter verlaat. Alleen als ik op die pagina blijf, ben ik redacteur, maar zodra ik die verlaat, ben ik weer 'mezelf'.

Graag een reactie, ik zou heel erg dankbaar zijn. Ze moet echt even de goede kant op worden geholpen.

Groeten,
OBADE (Peter).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Over wat voor device waar je mee werkt hebben we het? Computer? Smartphone? En de FB-app?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:59
Klinkt meer alsof jouw persoonlijke account rechten heeft gekregen op haar pagina. Dus niet dat jij met een ander account inlogt. Of is dat laatste wel het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OBADE
AW_Bos schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:06:
Over wat voor device waar je mee werkt hebben we het? Computer? Smartphone? En de FB-app?
Hallo, sorry voor de late reactie. Het gaat in principe om laptop en/of smartphone(met FB-app uiteraard). maar als een Smartphone hiervoor niet werkt, is alleen de laptop ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OBADE
MisterEagle schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:37:
Klinkt meer alsof jouw persoonlijke account rechten heeft gekregen op haar pagina. Dus niet dat jij met een ander account inlogt. Of is dat laatste wel het geval?
Hallo, als ik naar FB ga, is dat automatisch onder mijn eigen account. Als ik dan naar de pagina van mijn dochter ga, "verander" ik automatisch in de redacteur van haar account. Of ik dan nog steeds "onder de horizon" op mijn eigen account ben ingelogd, weet ik eigenlijk niet. Ik denk van wel.
En het is natuurlijk ook zo dat ik wel ingelogd moet zijn op mijn eigen account, immers, mijn dochter heeft mij AKA mijn account redacteur van haar account gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Op je telefoon moet de de Business App downloaden en volgens mij heb je vanuit daar meer mogelijkheden.

Het kan wel zijn dat de verkoopgroepen waarover je het hebt, dat die instellingen hebben aanstaan waardoor alleen privé accounts kunnen posten.

Ook moet je als pagina lid worden van de groepen waarin je wilt posten.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OBADE
Dank jullie wel. Ik heb business app inmiddels. Werkt prima.
Pagina: 1