Joystick + Operation Flashpoint

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hallo, ik zou graag m'n joystick willen gebruiken in OF maar deze werkt niet, terwijl jein de demo wel met een joystick kan werken. Is hier al een patch voor? Search leverde nix op

THNX

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Lijkt me vet! in zo'n heli :9 .
Maarruh, geen idee...

Steam

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb de vraag een maand of wat geleden gesteld op het officiële forum. ze zeiden dat dit in een patch opgelost zou worden

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

ja dat komt waarschijnlijk in een patch. k had gedacht dat t al in patch 1.10 zou komen, maar blijkbaar niet :(

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Inderdaad, vliegen met j'stick is wel stoer in OF (in de demo).Maar ik zit nu eigenlijk klem bij een Cobra missie, en ik heb het gevoel dat ik met ms 3dpro(HEHE!) veel beter kan presteren, maarja, als die figuren steeds de patch verzuimen wordt het lastig :'(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 17:42

MartNL

Volgens mij komt die patch niet meer..
De game verkoop is niet goed genoeg.
Teveel warez players.. :(
Pagina: 1