Diepte nis aan voorzijde Pure Base 500DX

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:56
Ik sta op het punt een Be Quit Pure Base 500DX aan te schaffen voor een nieuwe build.

Ook ben ik van plan deze build te voorzien van een Corsair iCUE H150i, alleen kan ik nergens vinden hoe diep de nis is aan de voorzijde waar normaliter de fans zitten. ik zie dat de pre-installed fans een hoogte hebben van 25mm en mijn radiator is 27mm.

Iemand die even een meetlatje erlangs wilt houden zodat ik zeker weet das de radiator aan de voorzijde past en ik de RGB fans aan de binnenzijde kan plaatsen?

_/-\o_

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Beste antwoord (via BTFD op 08-01-2021 19:42)

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Ik heb het even voor je gemeten. Op het krapste punt is de afstand 28mm, dus je radiator zou moeten passen. Het stoffilter dat daarvoor zit geeft zelfs nog wel een klein beetje mee als je een extra millimeter nodig hebt.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Ik heb het even voor je gemeten. Op het krapste punt is de afstand 28mm, dus je radiator zou moeten passen. Het stoffilter dat daarvoor zit geeft zelfs nog wel een klein beetje mee als je een extra millimeter nodig hebt.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:56
Precies de maat die ik zocht, hartelijk dank voor de moeite! _/-\o_

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..