..so be wary of any man who keeps a pig farm..
En hebben jullie ook nog geleeched, gamed en gehacked 
Anyway, nu wil ik echt nooit meer een LANparty missen!
Anyway, nu wil ik echt nooit meer een LANparty missen!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Ik vraag me toch af:
Hoe kwamen die meiden daar, en wat belangrijker is: Is hun koeien kledij in enige mate gerelateerd aan het feit dat distributed.net zeer gaaf maar vooral populair is?
Leto
Hoe kwamen die meiden daar, en wat belangrijker is: Is hun koeien kledij in enige mate gerelateerd aan het feit dat distributed.net zeer gaaf maar vooral populair is?
Leto
Verwijderd
volgens mij is dit tegen de regels van het forum inOp maandag 13 augustus 2001 16:54 schreef RobzQ het volgende:
Zie hier de 'echte' foto's van campzone:
[hier stond een URL met informatie die tegen GoT-policies ingaat]
Briljant
geleeched en gegamed wel.... gehacked niet... als het goed isOp maandag 13 augustus 2001 17:01 schreef FoolZero het volgende:
En hebben jullie ook nog geleeched, gamed en gehacked
Anyway, nu wil ik echt nooit meer een LANparty missen!![]()
ja een paar lamers hadden de intranetsite www.campzone.nl gehacked.... stelletje sukkels
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
idd, maar wel lolOp maandag 13 augustus 2001 18:38 schreef victorb het volgende:
[..]
volgens mij is dit tegen de regels van het forum in
Mwah, geen hardcore, en je kan de baarmoeder niet aan een visuele inspectie onderwerpen. Moet kunnen dusOp maandag 13 augustus 2001 18:38 schreef victorb het volgende:
[..]
Virussen? Scan ze hier!
Ach gut, kan je er niet tegenOp maandag 13 augustus 2001 18:38 schreef victorb het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij hier anders aardig te genieten
[verwijderde url]
Verwijderd
nee moest erikb ff op de foto zettenOp maandag 13 augustus 2001 18:45 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Ach gut, kan je er niet tegen
Volgens mij sta jij hier anders aardig te genieten
[verwijderde url]
Robzq --> Waarschuwing wegens overtreding GoT-policies. (URL met teveel bloot)
Dit soort URL's is niet toegestaan op GoT.
Ik quote de FAQ
Dit soort URL's is niet toegestaan op GoT.
Ik quote de FAQ
Mijn .JPG-dir stroomt over van de lekkere babes, met en zonder kleding. Hoe zit het daarmee?
We zijn niet vies van mooie vrouwen en topless vinden we ook geen probleem. Hou er alleen wel rekening mee dat dit forum toegankelijk is voor internetters van 4 tot 400 jaar en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje aanhebben (OVER de geslachtsdelen, that is). Het goed scrambelen van de schaamstreek is ook een optie. De zogenaamde camel-toe is op het randje; maar reken erop dat we die weghalen.
Voor foto's geldt ook dat moderators er van geval tot geval naar zullen kijken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()