Mijn kinderen hebben nu met het thuis onderwijs een aantal contact momenten via google meet.
Om onderling contact te houden met vriendjes gebruiken ze dit ook wel eens.
De kinderen vinden het dan leuk om de achtergrond te wijzigen, zolang dit buiten schooltijd is vind ik dit ook prima.
Echter, mijn zoon gebruikt mijn MacBook voor meet en hierop is de achtergrond wijzigen optie niet beschikbaar. Dit werkt niet in Chrome en Safari.
Heb het ook getest op de win10 laptop van m'n vrouw, hierop is de optie in Chrome ook niet beschikbaar.
Op mijn werklaptop win10 onder Chrome werkt het wijzigen wel.
Alle tests zijn uitgevoerd met hetzelfde account voor google meet.
Wie kan mij vertellen wat ik kan checken om de optie wel beschikbaar te krijgen.
Ik heb alle browser extensies al verwijderd zonder resultaat.
Voor de lessen is het niet nodig maar mijn zoon zou graag wel kunnen wisselen als hij met z'n vriendjes aan het meeten is.
Om onderling contact te houden met vriendjes gebruiken ze dit ook wel eens.
De kinderen vinden het dan leuk om de achtergrond te wijzigen, zolang dit buiten schooltijd is vind ik dit ook prima.
Echter, mijn zoon gebruikt mijn MacBook voor meet en hierop is de achtergrond wijzigen optie niet beschikbaar. Dit werkt niet in Chrome en Safari.
Heb het ook getest op de win10 laptop van m'n vrouw, hierop is de optie in Chrome ook niet beschikbaar.
Op mijn werklaptop win10 onder Chrome werkt het wijzigen wel.
Alle tests zijn uitgevoerd met hetzelfde account voor google meet.
Wie kan mij vertellen wat ik kan checken om de optie wel beschikbaar te krijgen.
Ik heb alle browser extensies al verwijderd zonder resultaat.
Voor de lessen is het niet nodig maar mijn zoon zou graag wel kunnen wisselen als hij met z'n vriendjes aan het meeten is.