Verwijdering gelogen beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samaous
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 01:21
Ik heb hier eerlijk gezegd geen zin in, maar wat moet dat moet. Ik zal proberen het kort te houden.

Ik kwam een advertentie tegen waar een tweaker een specifieke bluetooth ontvanger vroeg. Deze had ik toevallig liggen.
Tweaker bood aan 6 euro te betalen. Ik ging akkoord, want ik deed het om een medetweaker te helpen, niet voor een paar eurootjes.

Vooraf heb ik deze tweaker 2 maal gewaarschuwt dat het lang zal duren. Dit was namelijk tijdens de feestdagen.

Na 3 dagen stuurde ik de tweaker een berichtje met de vraag of hij het al ontvangen had. Dit was niet het geval, en mij werd verteld dat dit 96% ofzo mijn schuld was. Onze lieve tweaker kon het niet laten om ook nog te vragen waarom ik de naam van een terrorist heb (volledig ongerelateerd aan ons gesprek).

Lees nu gerust zijn beoordeling op mijn profiel.
Mochten jullie het gesprek tussen ons willen zien, dan maak ik graag screenshots zo dat er geen misverstanden zullen ontstaan.

Ik pleit er voor dat mijn beoordeling op zijn profiel blijft staan, en zijn gelogen beoordeling verwijderd zal worden. Nogmaals, ik maak graag screenshots van het gesprek, in het geval dat jullie zelf willen beoordelen.

Sorry voor de lange tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samaous
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 01:21
Ps :
Waarom zou ik iemand scammen voor 6 euro!! Die ik trouwens terug had gestuurd na zijn idiote opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi, gelieve de procedure te volgen aub.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.