Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en huis tuin en keuken gebruik. Call of duty warzone bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 2000 euro in ieder geval, en alles wat niet inboet op prestatie maar wel minder kost is natuurlijk mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een SSD kaart 860 evo 2 TB en de monitor (144hertz 1440p 27 inch)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen speciale eisen - maar de nieuwe 3070 videokaarten trekken mij wel zeker in combinatie met de nieuwe 5600x cpu. Dit is mijn lijstje:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een AMD cpu - lijkt er ook op dat ik die ga bemachtigen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stil systeem
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb veel gelezen op het forum en in de bestbuy guides, en ben daardoor tot deze samenstelling gekomen. Jullie weten er veel meer over, dus ik hoor graag of er iets onlogisch is aan de samenstelling, en wat er beter kan.
Voornamelijk gamen en huis tuin en keuken gebruik. Call of duty warzone bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 2000 euro in ieder geval, en alles wat niet inboet op prestatie maar wel minder kost is natuurlijk mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een SSD kaart 860 evo 2 TB en de monitor (144hertz 1440p 27 inch)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen speciale eisen - maar de nieuwe 3070 videokaarten trekken mij wel zeker in combinatie met de nieuwe 5600x cpu. Dit is mijn lijstje:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 399,95 | € 399,95 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Suprim X 8G | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 115,53 | € 115,53 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.803,37 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een AMD cpu - lijkt er ook op dat ik die ga bemachtigen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stil systeem
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb veel gelezen op het forum en in de bestbuy guides, en ben daardoor tot deze samenstelling gekomen. Jullie weten er veel meer over, dus ik hoor graag of er iets onlogisch is aan de samenstelling, en wat er beter kan.