Opknappen van een Spaanse Herenhuis met Bodega's

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Openings Post onder constructie ;) Zodra ik wat meer tijd heb zal ik de openingspost veel meer uitbreiden met renders, weetjes etrc. Ook zal ik alle vragen en opmerkingen in de gaten houden en beantwoorden.

Sinds 2018 woon ik samen met mijn vrouw Danielle en hond Donja in Spanje, we geven diverse workshops, onderhouden huizen en knappen ze op en tuinen en hebben een Nederlandstalig tijdschrift uitgegeven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZDnerOCnS9VLTsy2X_07suOX30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n8ps6B98aDd6WCdyJhIi0ZNd.png?f=user_large

In November hebben wij de knoop doorgehakt om een ruim 200 jaar oud herenhuis met bodega's te kopen en op te knappen tot een multifunctionele ruimte met plek voor lokale artiesten, (koffie) bar, lokale producten en overnachtingen.

Elke 2 weken plaatsen we een filmpje op *knip*

Momenteel zijn we bezig met het opzetten van een fundraising, graag wil ik een mooie YouTube URL plaatsen, maar dat kan vanaf 100 abonnees, en die hebben we nog niet. :+

B) Als jullie nieuwsgierig geworden zijn kijk dan naar één van de onderstaand filmpjes, als je het bevalt zou ik het enorm waarderen als je je zou willen abonneren op dit kanaal. *O*

Ik ben mij ervan bewust dat de filmpjes op YouTube niet professioneel zijn, audio is zeker bij de eerste filmpjes van ons niet goed.

Het kanaal
Modbreak:*knip*
Op deze manier is het werving voor je YouTube kanaal en dat is niet toegestaan.

[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 01-02-2021 16:34 ]

www.casarodriguillo.com

Dit topic is gesloten.