Ik heb op mijn bureau twee dockingstations staan voor laptops. Een USB-C docking station voor mijn oude werklaptop (zonder Thunderbolt
) en een Dell TB16 voor mijn persoonlijke laptop. Het idee was ooit om één dockingstation te gebruiken en dus na een werkdag simpelweg alleen de gekoppelde laptop hoeven om te wisselen. Helaas ging dit niet. Ik moet nu handmatig het toetsenbord en muis in- en uitpluggen afhankelijk van welke laptop ik wil gebruiken.
Mijn vraag
Zijn er naast een usb 3 switch zoals hieronder beschreven nog andere opties die ik zou kunnen overwegen om heel eenvoudig toetsenbord en muis zonder in- en uitpluggen op een andere machine aan te sluiten?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
productreview: Aten 2-Port USB 3.0 Peripheral Sharing switch review door Don_Martinez
Alvast dank
Mijn vraag
Zijn er naast een usb 3 switch zoals hieronder beschreven nog andere opties die ik zou kunnen overwegen om heel eenvoudig toetsenbord en muis zonder in- en uitpluggen op een andere machine aan te sluiten?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
productreview: Aten 2-Port USB 3.0 Peripheral Sharing switch review door Don_Martinez
Alvast dank