Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizukana08
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 04-07 11:13
Mijn vraag
zijn er andere mogelijkheden om naast smart switch (welke geblokkeerd wordt door beveiligingsbeleid van me werk) om apps, gallerij met toebehorende submappen eigenlijk alles over te zetten naar me nieuwe vanuit werk gekregen smartphone?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S8 naar Samsung S20 FE 5g

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Beide zijn van werk gekregen smartphones, de S8 heeft wel een werkende smart switch functie
S20 FE 5g had geen smart switch, deze gedownload van appstore handmatig alle functies van de app toegestaan in instellingen na dat deze niet zelf werkte, nog steeds werkt deze app niet, wordt geblokkeerd wegens beveiligingsbeleid.

Beste antwoord (via rens-br op 08-01-2021 09:01)

• Shizukana08
Deze post kan gesloten worden, Google drive backup werkt wel, echter was uiteindelijk niet nodig.
Weet niet of ICT-er op afstand iets gedaan heeft of dat het aan diverse Google en Samsung updates licht, maar uiteindelijk stond de functie smart switch ook onder instellingen / backup en werd deze ineens niet geblokkeerd door andere apps.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Shizukana08 je zal niet de eerste collega zijn met dit probleem, kan je ICT afdeling je niet verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizukana08
die gaven telefonisch aan dat alles handmatig moet vanwege het aangescherpte beveiligingsbeleid. echter wat meer gezocht, ik ga NFC proberen en Google drive backup.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Shizukana08
Deze post kan gesloten worden, Google drive backup werkt wel, echter was uiteindelijk niet nodig.
Weet niet of ICT-er op afstand iets gedaan heeft of dat het aan diverse Google en Samsung updates licht, maar uiteindelijk stond de functie smart switch ook onder instellingen / backup en werd deze ineens niet geblokkeerd door andere apps.