Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Teruggave btw als deel door installateur en deel zelf?

Pagina: 1
Acties:

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 10:17
Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op zonnepanelen voor mijn nog op te leveren nieuwbouwhuis en overweeg nu panelen op dak huis door installateur te laten doen. Andere deel wil ik zelf doen op terrasoverkapping(behalve aansluiting op meterkast.
Kan ik dan BTW van zowel installateur als BTW van installatie voor overkapping terug krijgen(ook al koop ik laatste bij andere leverancier?)

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
doggy1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:25:
Ik ben me al een tijdje aan het orienteren op zonnepanelen voor mijn nog op te leveren nieuwbouwhuis en overweeg nu panelen op dak huis door installateur te laten doen. Andere deel wil ik zelf doen op terrasoverkapping(behalve aansluiting op meterkast.
Kan ik dan BTW van zowel installateur als BTW van installatie voor overkapping terug krijgen(ook al koop ik laatste bij andere leverancier?)
Ja, al heb je 20 verschillende facturen. Doe het wel in hetzelfde jaar ivm KOR (zie site belastingdienst).
Er is trouwens een apart topic over btw en zonnepanelen.
N.B. je hoeft de facturen niet mee te sturen. Alleen bewaren voor eventuele controle.

[ Voor 5% gewijzigd door jobr op 07-01-2021 19:53 ]

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-11 23:47
Bij voorkeur heb je alle rekeningen in hetzelfde kwartaal, dan kan het in 1 aangifte

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 10:17
@busscherski @jobr bedankt