Icloud mail synchronisatei

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:51
Ik ben van de ziggo mail overstapt op icloud mail en gebruik de standaard mail app van Applel, dit met het oog op glasvezel en dat ik dan niet meer afhankelijk ben het ziggo mail adres.
Op zowel de iphone, ipad en Imac heb ik instelling voor ophalen nieuwe mail van de icloud account staan op push. Het ophalen van de mail werkt goed maar als ik op 1 van de 3 apparaten de mail dan lees blijft de mail op de andere apparaten op ongelezen staan en dus ook het notificatie bolletje. Pas als ik het mail programma open op dat apparaat wordt deze ook op gelezen gezet.
Mis ik ergens een instelling waarbij hij de gelezen actie ook synct tussen de apparaten ?

Excuus voor de tikfout in onderwerp titel, doe dit vanaf de Iphone . 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door edebee op 07-01-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:08

page404

Website says no

Mail is nooit het beste programma van Apple geweest. Zowel op iPhone als macOS. Het probleem wat jij beschrijft is er al heel lang, althans bij mij. Voor mij een van de redenen om op Spark mail over te stappen. Maar ook daar gaat het niet altijd goed.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:51
page404 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:15:
Mail is nooit het beste programma van Apple geweest. Zowel op iPhone als macOS. Het probleem wat jij beschrijft is er al heel lang, althans bij mij. Voor mij een van de redenen om op Spark mail over te stappen. Maar ook daar gaat het niet altijd goed.
Bedankt , zojuist overgegaan op spark en ziet eruit dat dit nu hier wel goed werkt. Wel vreemd dat dit dan bij Apple’s eigen app niet goed werkt :/